找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[問題] 九巴轉乘邊個啱?

[複製鏈接]
Ak5213 發表於 2026-6-26 02:38 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
ADVERTISEMENT
首次發文,所以有錯請多多包涵

事緣今日得閒終於搭咗唯一全日行中九龍繞道嘅巴士線,九巴X6C ,咁因為我係返青衣北,所以一開始就直覺地想「善用」美孚轉車站轉返44。
當我上咗44係晉昇出面慢溜緊嘅時候,醒起啟德隧道有49搭,又會停佐敦之後就直達長安,噉就開始諗其實喺咪應該佐敦落車轉49呢?
然後我就上網查下偉大嘅九巴轉乘有冇限一定要喺啓德隧道轉,結果喺
螢幕擷取畫面 2026-06-26 015532.png
第一刻諗即係唔得啦,要啓祥道行返出啓福道,話遠唔遠話近唔近,都真係幾唔吸引

噉我唔死心睇下九巴嘅點對點路線搜尋會出啲咩,結果
螢幕擷取畫面 2026-06-26 020401.png
噉就奇怪啦,因為X6C 收$7.8, 49 啟隧口有分段收 $10.8而唔係全費嘅$14.7,咁根據轉乘網站所寫應該總價收7.8+10.8-7.8=$10.8,咁點解會收出一個 $14.7呢?
然後我就撳入去個路線睇下佢點教我轉
螢幕擷取畫面 2026-06-26 022015.png
即係佢叫我係佐敦轉,之後又唔知點解出現一個用14.7-7.8=$6.9 「優惠」收費,而唔係佐敦嘅$9.2分段收費,真係好有趣。

所以就想問,究竟跟邊個先啱呢?如果乘客跟左下面嗰個搭而收咗正價$9.2又可唔可以向KMB追討呢
p.s. 其實仲有個下集,關另一對可以揀啓德定佐敦轉嘅組合X6C+296D 因為KMB個網站罷工,睇下佢幾時整翻好再寫

                                    Advertisement

兆康友 發表於 2026-6-26 06:55 來自手機 | 顯示全部樓層
所有轉乘優惠應自己試過一次為準,網頁僅供參考

評分

參與人數 1aPower +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 精闢見解

查看全部評分

lsc04d11 發表於 2026-6-26 13:39 來自手機 | 顯示全部樓層
都幾明顯係計總收費多過不論分段都係減同一個金額。。。。。
KE7066 發表於 2026-6-26 14:13 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

lsc04d11 發表於 2026-6-26 13:39
都幾明顯係計總收費多過不論分段都係減同一個金額。。。。。

但係點計都諗唔到點解會係共 $14.7

跟佢建議啟隧轉明明應該要係共 $10.8

任何正常可轉乘路徑都唔會上到收 $14.7 嘅 49,如果實情係「兩程合共 $14.7」即係正常情況無可能減足 $7.8

P.S. 實在唔明點解個網頁作為唯一提供到相關資訊嘅官方公開途徑可以搞成咁
EvilKo 發表於 2026-6-26 14:34 | 顯示全部樓層
兆康友 發表於 2026-6-26 06:55
所有轉乘優惠應自己試過一次為準,網頁僅供參考

試完都未必準
官網有寫但最後用唔到,App1933幫到你

例子有:屯轉+A車combo
GR614 發表於 2026-6-26 18:16 | 顯示全部樓層
本帖最後由 GR614 於 2026-6-26 18:20 編輯
KE7066 發表於 2026-6-26 14:13
但係點計都諗唔到點解會係共 $14.7

跟佢建議啟隧轉明明應該要係共 $10.8

因為呢個係舊轉乘定新轉乘帶落黎嘅問題

我試過荃灣上49X 轉 243M實付 ($6.7 + $5.1 - $4.2 = $7.6),但轉49M就係 ($6.7 + $4.8 - $1.1 = $10.4,即係全程49X收費 even 佢網頁係寫減$4.8)

上面49個轉乘應該係同一道理,所以佢要收番$14.9(全程)

當然,係咪可以嘈佢同佢有冇覺得要執番哂D轉乘呢個就係另外一個話題了
KE7066 發表於 2026-6-26 20:17 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

GR614 發表於 2026-6-26 18:16
因為呢個係舊轉乘定新轉乘帶落黎嘅問題

我試過荃灣上49X 轉 243M實付 ($6.7 + $5.1 - $4.2 = $7.6),但轉 ...

兩個例子唔同啦
X6C 無分段,唔係上車點唔啱分段區觸發
啟隧轉 49 點諗都應該要係得合共 $10.8 呢個答案
「全程合共 $14.7」呢個隱藏規矩唔知邊度跑出嚟

更接近應該係好似大隧嘅規則咁,唔喺大隧轉就 fallback 舊轉乘減 $4.2

你 49X > 49M 第一程沙田上個隱藏規矩「全程合共 $10.4」咪啱

同埋問我最大問題係作為唯一公開途徑根本唔應該有隱藏規矩要人估估下

人地城巴真係寫到足各個 case 減幾多咁咪無嘢好拗
kay 發表於 2026-6-27 10:28 | 顯示全部樓層
其實定搵TCU問會好D?

同巴士公司直接猜波
最怕係佢會合理化收14.7

雖然TCU可能都會咁
但至少有多一班人aware
非誠無品老屈皆勿擾
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 22:37

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表