10598C 發表於 2019-4-3 18:09
因為A29加站嘅係觀塘道而非鑽石山(新蒲崗)
如果當日A29本身停緊嘅係觀塘道而龍翔道飛站,當日加站嘅係龍 ...
就算290系而家唔停鑽石山,我一樣可以搭到290系,唔好講到加停係就我一個人咁。
另外,點解城巴A同E機場都停鑽石山站?你地估城巴只為咗就鑽石山同新蒲崗街坊咩?因為有間新世界酒店在新蒲崗,報站都係講「鑽石山站、荷里活廣場、香港九龍貝爾特酒店」。
A29加停觀塘道其實無所謂,因為點都係途經,城巴又加咗班,A29仲剩餘力載客,唔同E22A。
ricky 發表於 2019-4-3 21:41
如果九巴加停一個站都肯加班,我更歡迎呀。我覺得你地跨大加停一個站的影響。 ...
我就係用用家既身份同你講 停呢個站 真係好大影響
順手講埋 290A 加個2個站 一樣都係好大影響
不過佢加班換停站 我又歡迎呀 不過290系要玩聯合班次 即係要加double 車?
睇返原來798 加2個站又有加班喎;P
poondriver 發表於 2019-4-3 22:04
我就係用用家既身份同你講 停呢個站 真係好大影響
順手講埋 290A 加個2個站 一樣都係好大影響
有種咪行將隧不停站直去葵芳囉。;P 途經咁多地方,遲早加站係必然。
ricky 發表於 2019-4-3 22:11
有種咪行將隧不停站直去葵芳囉。 途經咁多地方,遲早加站係必然。
要加就應該一開線就加 而且我一介草民 佢要加我根本阻止唔到
只係見到有人講到大義大德咁講到咁重要 其實只係為左一己私慾而唔順氣出下聲姐
話時話.798+796系同694批曬12.8米.但呢幾日居然一架都冇
話時話.798+796系同694批曬12.8米.但呢幾日居然一架都冇
CTB690 發表於 2019-4-3 22:16
話時話.798+796系同694批曬12.8米.但呢幾日居然一架都冇
有都應該放落大線? 將軍澳用12米都未見真係咁爆
批左應該都只係方便派車姐
反而可能第一條出12.8既會係694 方便出入柴廠...
ricky 發表於 2019-4-3 21:55
就算290系而家唔停鑽石山,我一樣可以搭到290系,唔好講到加停係就我一個人咁。
另外,點解城巴A同E機場 ...
嘩...
你咁樣講A29
有啲危險,小心又有罵戰出現
poondriver 發表於 2019-4-3 22:14
要加就應該一開線就加 而且我一介草民 佢要加我根本阻止唔到
只係見到有人講到大義大德咁講到咁重要 其 ...
好多線都唔係一開線就定落嚟,中間都不斷有改動。
加一個站就上綱上線,真係悲哀。
poondriver 發表於 2019-4-3 22:31
有都應該放落大線? 將軍澳用12米都未見真係咁爆
批左應該都只係方便派車姐
以新巴性格通車會將2A.2X.82系堆大車抽出黎.但新巴今次居然冇咁做係估唔到.同埋唔知係未派到著定唔派.因為連116都冇12.8米