ky927 發表於 2023-1-26 14:48
報導將96報導成科學園線 😆😆
96 加班長遠都係睇下大老山收返幾多798嘅客。
佢諗住96特快線一定貴過74D
港島東可以用694名義做姐,中西區就要爭,除非運吉叫開690X咁 兩間公司就要一齊做·
tommy14D 發表於 2023-1-26 14:58
港島東可以用694名義做姐,中西區就要爭,除非運吉叫開690X咁 兩間公司就要一齊做· ...
最簡單方法就係692復活。用692P模式行走。
08x200-201 發表於 2023-1-26 14:26
陰做96做大96ABCDEFGSX是吧?
我諗起96........R
都做得幾大架
ky927 發表於 2023-1-26 14:55
招標算。近年嘅678/948E/307P 因為聯營拖後腳拖到暈。放乘客一條生路,唔該運吉都放巴士公司生路,轉一轉 ...
有辣有唔辣
678/307P宜家既載客率比較低隨時係要減班,反而聯營傾唔掂數救左佢哋
tommy14D 發表於 2023-1-26 14:58
港島東可以用694名義做姐,中西區就要爭,除非運吉叫開690X咁 兩間公司就要一齊做· ...
唔好搞690啦。新線聯營大家都無好處。
jocosben 發表於 2023-1-26 15:10
有辣有唔辣
678/307P宜家既載客率比較低隨時係要減班,反而聯營傾唔掂數救左佢哋 ...
😂😂😂
將南/將工 過海就本來無一物。開到線,最後無客,巴士公司要cut你都由佢啦 😂😂
環保大道本身唔轉車無隧巴
聯營係合乎兩巴利益
當然月票之友就想九巴做就有平車坐
不過依家個局係
開線相對容易
全日就難好多
九巴講黎講去都係96
90 97 290E 298X 呢4條唔知想點
KG1428 發表於 2023-1-26 14:24
隧巴又係要招標,不知邊間公司會係花落誰家?
招標 ? 諗下好啦
ricky 發表於 2023-1-26 14:28
「加強服務」,即係最多係半全日,全日就機會細
96 系最終目標劍指全日大隧轉乘網同北上客,
視乎運輸署審批,同紅巴想點生仔法,
近期大隧線亦減夠車去造皇。
同時間黃橙巴想有動作反擊,可惜條 798 支線數字唔達標,
家陣條 97 客量仲靚仔過所有 798 支線。