kay 發表於 2023-1-26 15:12
環保大道本身唔轉車無隧巴
聯營係合乎兩巴利益
當然月票之友就想九巴做就有平車坐
298X 係最接近加強服務果條,但礙於 795 分薄左唔少客,
而且運輸署仲係觀察中,之後決定判決結果,
暫時 298X 稍高一線,橙巴要贏需加緊努力。
790 橙巴繼續游說緊,未落閘但客量數字未達標,
主因係運輸署質疑緊預期 219X 796P 過客數字有冇咁高。
dennis28a 發表於 2023-1-26 15:25
298X 係最接近加強服務果條,但礙於 795 分薄左唔少客,
而且運輸署仲係觀察中,之後決定判決結果,
暫時 ...
790上下繁都多客過同一時間既796P, 尤其是康城站個邊既客, 基本上都過哂檔去790, 冇人再搭796P
796P都可以半全日
790理論上都應該可以
真心唔明運輸署個標準係點定
康城過海除非用690支線做,如果唔係應該係屎水做啦,話哂康城係爛橙地頭:lol:lol
kitarolo 發表於 2023-1-26 14:15
過海線哪來的自信夠港鐵競爭?
978都仲話有較遠離港鐵站嘅屋苑
乘客支持一吓,康城仲要係港鐵頭站
問題係部份屋苑期數距離康城站比較遠
kentbryo 發表於 2023-1-26 15:28
790上下繁都多客過同一時間既796P, 尤其是康城站個邊既客, 基本上都過哂檔去790, 冇人再搭796P
796P都可 ...
其實 790 要執好開車時間去證明佢既價值,
家陣 96 講緊兩繁「雙向」先佐證佢存在價值,
而 790 只係「單向」時仲要 5 點幾,一定出事嫁。
790 開如第二期逆向,吸走批 98 客就會有判決嫁啦,長遠一定有得做。
dennis28a 發表於 2023-1-26 15:34
其實 790 要執好開車時間去證明佢既價值,
家陣 96 講緊兩繁「雙向」先佐證佢存在價值,
而 790 只係「單 ...
咁玩法...
一年後都唔知790全日化到未...:lol
kitarolo 發表於 2023-1-26 14:15
過海線哪來的自信夠港鐵競爭?
978都仲話有較遠離港鐵站嘅屋苑
乘客支持一吓,康城仲要係港鐵頭站
只限繁忙時間
非繁忙時間康城穿梭車只來往調景嶺
過海要再轉多次車
YouTime 發表於 2023-1-26 15:30
康城過海除非用690支線做,如果唔係應該係屎水做啦,話哂康城係爛橙地頭 ...
如果690將轉可任轉所有線補差額,照道理兩巴合營都正路,因為其中一方會失去690+98或690+797客。
kentbryo 發表於 2023-1-26 14:28
而家298X 再去東隧轉車, 都係26分鐘晉海到中環皇后像廣場
開康城直出線, 應該快多4-5分鐘到中環,
肯定快過 ...
我平時0832出門口搭0845康城車,0900先到北角,計埋中環行上地面,起碼快地鐵15分鐘
horivhyc 發表於 2023-1-26 14:12
明明話冇興趣搞過海架喎,而家又搶先屎水一步?
個party比人攪串左當然樣樣野都要鬥個你死我活