人地唔做佢唔做
真係有heart
dennis28a 發表於 2023-1-26 15:34
其實 790 要執好開車時間去證明佢既價值,
家陣 96 講緊兩繁「雙向」先佐證佢存在價值,
而 790 只係「單 ...
790要執回程開車時間
除了790外,290E回程開車時間一樣太早要再執,才能證明佢的存在價值
dennis28a 發表於 2023-1-26 15:16
96 系最終目標劍指全日大隧轉乘網同北上客,
視乎運輸署審批,同紅巴想點生仔法,
近期大隧線亦減夠車去 ...
798 啲支線數字達標先奇
開埋啲咩時間...
Choi 發表於 2023-1-26 15:42
如果690將轉可任轉所有線補差額,照道理兩巴合營都正路,因為其中一方會失去690+98或690+797客。 ...
690喺將轉與98、98D、98S、296A、296C/296P、296D、297、793、796P、796S、796X、797、798/798A/798B/798P/798X有BBI
只有90,97,795X及機場/北大嶼山路線沒有與690 BBI
點特快先,係咪飛起白石角🤣
hkcctim2012 發表於 2023-1-26 16:08
點特快先,係咪飛起白石角🤣
過大老山直接行吐露港去大埔,主線縮去白石角
Peter03145212 發表於 2023-1-26 16:12
過大老山直接行吐露港去大埔,主線縮去白石角
主線唔會縮啦
特快線要加到$15.6
GM 發表於 2023-1-26 16:17
主線唔會縮啦
特快線要加到$15.6
會不會加到同74D收費一樣?
樂仔〞 發表於 2023-1-26 15:15
招標 ? 諗下好啦
開頭九巴係冇興趣,點知一見將藍過海咁快,同時城巴話明想玩,仲要試埋線,九巴梗係話玩埋一份啦,東區線係城巴玩晒,而家關鍵係中環那條,到底最尾傾番聯營定招標就未知。
FBI2 發表於 2023-1-26 16:26
開頭九巴係冇興趣,點知一見將藍過海咁快,同時城巴話明想玩,仲要試埋線,九巴梗係話玩埋一份啦,東區線 ...
一人一條唔好爭
一條將南將藍
一條坑口康城將藍