Citcalag 發表於 2023-1-26 17:44
如果放清半,咁可能要用埋埋邊最近啟思「果條」坑,唔知道用唔用得呢
不如擺百勝角做總站啦:lol
dennis28a 發表於 2023-1-26 15:25
298X 係最接近加強服務果條,但礙於 795 分薄左唔少客,
而且運輸署仲係觀察中,之後決定判決結果,
暫時 ...
九巴打死都唔開298C住
都係想製造298X夠客嘅「現象」啫
kentbryo 發表於 2023-1-26 17:46
不如擺百勝角做總站啦
百勝角有位?
Lkopm 發表於 2023-1-26 17:51
百勝角有位?
擺坑口北囉
反正環保都用開坑口過橋,多一條唔多
JX9097 發表於 2023-1-26 17:56
擺坑口北囉
反正環保都用開坑口過橋,多一條唔多
唔使啦,又比人話擺啲廢線喺坑口,擺尚德仲好
Lkopm 發表於 2023-1-26 17:51
百勝角有位?
都係一班半班姐
又唔係全日
同埋係有位
kentbryo 發表於 2023-1-26 18:08
都係一班半班姐
又唔係全日
係咁嘅話290E 就唔使咁行喇
Lkopm 發表於 2023-1-26 18:09
係咁嘅話290E 就唔使咁行喇
290E工業邨開喎??
要兜埋百勝角再行將藍, 係唯有兜一圈
但百勝角經環保大道入康城PTI, 再行新隧道, 其實咪同790行法差唔多
唔洗兜圈架
kentbryo 發表於 2023-1-26 18:12
290E工業邨開喎??
要兜埋百勝角再行將藍, 係唯有兜一圈
但百勝角經環保大道入康城PTI, 再行新隧道, 其實咪 ...
我咪話如果百勝角有位,290E就唔使喺將軍澳工業邨開囉,都唔會有人朝早去荃灣/下繁去將工啦! 嫌油多咩??
Lkopm 發表於 2023-1-26 18:15
我咪話如果百勝角有位,290E就唔使喺將軍澳工業邨開囉,都唔會有人朝早去荃灣/下繁去將工啦! 嫌油多咩? ...
如果係咁不如喺坑口北開咪唔洗兜一圈,反正290遲早縮短至坑口北