kay 發表於 2026-5-23 08:47

ATSE40 發表於 2026-5-22 21:40
你以雙層雞數量睇就係神獸,但其實幾間巴士公司入電車都只係得少量,話唔定大家都係互相睇緊對方嘅數據。
...

威馳騰爭氣D咪唔駛搵其他BRAND


不過香港第一部氫巴實際運作表現咁差
其實係咩原因

又無人篤爆呢部車有咩問題

8910呢款MODEL官網仲話自己最多行到420KM
ADL都已經唔講數字

slsso 發表於 2026-5-23 15:55

kay 發表於 2026-5-23 08:47
威馳騰爭氣D咪唔駛搵其他BRAND




Hydrogen Fuel Cell 無想像中咁簡單


1. Fuel Cell 輸出峰值低,要配合超級電容/電池先應付到重型車依種需要大扭力既車
2. Fuel Cell 個核心係催化器,催化器唔係咁低技術隨便買既零件,仲要有壽命問題

豐田都計唔掂數,你覺得間電池車都砌到一鑊泡既會搞得掂?

kay 發表於 2026-5-23 16:14

slsso 發表於 2026-5-23 15:55
Hydrogen Fuel Cell 無想像中咁簡單




咁技術呢家野要時間

只係唔係呢個時候搞氫巴

正如十年前叫人渣電動私家車都可能比人笑


RyanPun 發表於 2026-5-23 16:26

slsso 發表於 2026-5-23 15:55
Hydrogen Fuel Cell 無想像中咁簡單



城巴氫能洗濕咗個頭,都幾難就咁放棄,不過以依家咁計,似乎大方向會係先試好電巴,先會再諗啲氫。
氫能嚟講,wright應該唔介意再tailor made一部氫車去香港,不過前提係好睇佢部電巴交到係咩成績出嚟。

天空之神 發表於 2026-5-23 17:13

RyanPun 發表於 2026-5-23 16:26
城巴氫能洗濕咗個頭,都幾難就咁放棄,不過以依家咁計,似乎大方向會係先試好電巴,先會再諗啲氫。
氫能嚟 ...

屎水同威屎騰無關係啦

真係唔會再幫人地研究落去都得

kay 發表於 2026-5-23 17:41

天空之神 發表於 2026-5-23 17:13
屎水同威屎騰無關係啦

真係唔會再幫人地研究落去都得

善水唔知打左幾多本比威馳騰


整到V7即係仲有錢燒去研發

依家城巴基本上歸左漢思
不過漢思自己盤數都唔靚


HV7025 發表於 2026-5-23 18:59

RyanPun 發表於 2026-5-23 16:26
城巴氫能洗濕咗個頭,都幾難就咁放棄,不過以依家咁計,似乎大方向會係先試好電巴,先會再諗啲氫。
氫能嚟 ...

氫氣英國都唔係好用得掂
蘇格蘭Aberdeen決定唔玩
英格蘭南部Metrobus嘅Wrightbus Hydroliner都出過事停駛

RyanPun 發表於 2026-5-23 20:26

HV7025 發表於 2026-5-23 18:59
氫氣英國都唔係好用得掂
蘇格蘭Aberdeen決定唔玩
英格蘭南部Metrobus嘅Wrightbus Hydroliner都出過事停駛 ...

今時今日雙層電都未算普及嘅時候,呢刻放棄氫我唔覺得有咩問題。只不過我意思係城巴洗濕咗個頭,好難唔會唔玩落去,但唔可能係呢幾年內發生嘅事。
等到雙層電技術成熟嘅時候,再拎返氫出嚟,可能又係唔同世界。

asv98.kw131 發表於 2026-5-24 02:43

我見前面好多人講 720 722 780 788 789 呢啲線,但電巴本身最大嘅優勢都唔係公路線,回車時間短都好快無電。最大優勢係頻繁需要煞掣嘅路線,即係半山或者流水線先係最好,尤其油價高企,踩煞掣都搞到啲高層肉痛,有動能回收嘅電動車絕對適合。

驟眼睇,我諗 22D 22X 581 582 會係熱門,尤其當時大鑼大鼓 sell 全電動嘅 22X。

kay 發表於 2026-5-24 10:23

asv98.kw131 發表於 2026-5-24 02:43
我見前面好多人講 720 722 780 788 789 呢啲線,但電巴本身最大嘅優勢都唔係公路線,回車時間短都好快無電 ...

香港問題應該同AI發展一樣


一D配套上唔夠

當買車買得多
又想玩中途補電

依家啟德同香港站有得叉電都應付唔到咁多車

當然可能先買20部
再搵藉口加電樁

港澳碼頭隔離個停車場其實都可以拎黎叉電
反而可能要港燈UPGRADE配套
頁: 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22
查看完整版本: 城巴宣佈訂購20輛 Wrightbus Streetdeck Electroliner 雙層電動巴士