Man@MFHK 發表於 2026-5-27 00:43

KE7066 發表於 2026-5-26 15:49
「泊車」同「泊車及叉電」已經係兩個唔同嘅問題啦

一個夜晚收工求其泊街都得,一個最低限度都要有條柱叉 ...

嘩你真係講到巴士公司好似有特權求其泊街都得?
收工泊街架車即係唔滿電過夜,咁第二朝咪又係要搵人私去叉電?就算係做半日先私去叉電都係要時間要額外電量,油車可以做足全日先返廠入油已經係無可取代嘅優勢。

Man@MFHK 發表於 2026-5-27 00:48

KE7066 發表於 2026-5-26 16:00
人地用通宵固定運作做例說明叉電時間其實唔長,無焗住叉足全晚呢個情況,我講返「編定嘅方案」問題係邊? ...

除非條線站頭有得叉電,否則不論通宵定日間結果都係要用額外嘅時間去叉電。
油車正常出廠前打爆油缸夠行全日呢個優勢,目前電車點計都比唔上。
電車就算站頭都叉得電,講緊全港所有巴總都要有叉電設施先可以彌補續航不足嘅問題,而唔係靠車務調動去就當解決咗。

KE7066 發表於 2026-5-27 01:07

本帖最後由 KE7066 於 2026-5-27 01:08 編輯

Man@MFHK 發表於 2026-5-27 00:43
嘩你真係講到巴士公司好似有特權求其泊街都得?
收工泊街架車即係唔滿電過夜,咁第二朝咪又係要搵人私去 ...
個位搵運輸署批出嚟咋嘛,同政府傾掂數有幾難?依家泊得街嘅的確係有特權,唔好意思。

收工返廠換部滿電車出去擺街已經係啦
唔好攞返廠有成本出嚟拗呀,依家油車咪又係全數要返廠

3ASV174 發表於 2026-5-27 01:11

Man@MFHK 發表於 2026-5-27 00:43
嘩你真係講到巴士公司好似有特權求其泊街都得?
收工泊街架車即係唔滿電過夜,咁第二朝咪又係要搵人私去 ...

泊街啲車其實都係返廠洗完車入完油先出返嚟泊街

高峰時間返廠入油都要排隊
同電車唔入油直接擺低叉兩個鐘嘅分別未必有你想像中咁大

同埋起碼九巴通宵線通常係用日間線蛇車去做
呢堆車本身中段都會返廠
其實只要佢中間會返廠 tup 車已經夠晒時間叉電
我相信城巴無蛇車概念都有類似安排
油車都無可能踢佢出去跑足 24 小時唔返廠
唔好講長途線油車中段一樣都有需要補油

toyl 發表於 2026-5-27 09:28

3ASV174 發表於 2026-5-27 01:11
泊街啲車其實都係返廠洗完車入完油先出返嚟泊街

高峰時間返廠入油都要排隊


其實概念唔同咗?例如泊街巴士/臨時車廠用地/天台泊車都有一定數量,就會變成有少量後備員工要化身廠務,
原本廠週圍補完油泊街巴士變成早返廠叉完電就由泊車仔運架車出街/拉上天台泊等等……


原本油車都係要補油,只係由白板年代派錯車/唔套車行唔走一日,之後車型慢慢加大油缸,
去到金車/MMC開始透過再梯底平行四邊形大油缸,令到1日基本上大部份路線都應付到。

kay 發表於 2026-5-27 10:51

toyl 發表於 2026-5-27 09:28
其實概念唔同咗?例如泊街巴士/臨時車廠用地/天台泊車都有一定數量,就會變成有少量後備員工要化身廠務, ...

其實倒轉問

點樣先叫做最好operation

電車幾分鐘回血當柴油車用又得唔得
但轉個頭又話舊電頂多得300KM
又要討論唔夠地方充電問題

要解決呢類電量焦慮
唯一係充電站大量普及化及超快速充電

先解決到電池續航
及返廠補電問題

既然舊電行得唔遠
折衷方案係用到咁上下就充電

Fuk19805 發表於 2026-5-28 02:13

啱啱FB見到
如果熱啲已經跪低,嚟到香港會唔會好過福建威都成問題

天空之神 發表於 2026-5-28 02:23

Fuk19805 發表於 2026-5-28 02:13
啱啱FB見到
如果熱啲已經跪低,嚟到香港會唔會好過福建威都成問題

佢用黎証明有買電巴投到標再算
頁: 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22]
查看完整版本: 城巴宣佈訂購20輛 Wrightbus Streetdeck Electroliner 雙層電動巴士