Man@MFHK 發表於 2026-5-25 18:53
就係講當年啲MAN,唔夠油咪套第二部車接力。
依家電車有好有唔好,好嘅係叉電唔一定要返廠,唔好嘅係叉電 ...
都係嗰句,分別係邊?唔通無電就唔係套第二部車?
講前線配車靈活性,扯下扯下講去無電擺街係想點?
做得到兩部頂一部即係部車擺多過做生意,日頭有成更嘅時間比你叉,愁過夜無位叉電係做乜鬼?
攞 18 年出嚟講更加無意義,明明人地 ADL 都一早計好晒數預你十年換電,何必要幻想其他廠可以捱到 18 年?
本帖最後由 ATSE40 於 2026-5-25 21:09 編輯
Man@MFHK 發表於 2026-5-25 18:53
就係講當年啲MAN,唔夠油咪套第二部車接力。
依家電車有好有唔好,好嘅係叉電唔一定要返廠,唔好嘅係叉電 ...
其實充電真係唔需要充太耐,如果唔係嘅,就唔會玩到通宵出電巴。
何況非繁忙時間用少唔少車,有唔少車中段都係返廠休息,情況已經都差唔多。
ATSE40 發表於 2026-5-25 21:07
其實充電真係唔需要充太耐,如果唔係嘅,就唔會玩到通宵出電巴。
九巴話堆車補血都係2個鐘
不過當一大堆巴士要補血
似乎係一個pain point
當年城巴講氫巴都係補血同補油時間一樣
唔影響運作
樂仔〞 發表於 2026-5-25 02:38
咁近年嘅新車又的確少咗「樣板車」呢回事
尤其 ATENU E6X 呢 D 基本上係成批車直接買
ATENU 骨子裡都只當係歐五 E50D Trident
歐六其實 E6T 咪就係樣辦
樣辦 VG 牌,量產 E6X 係 WH 牌,都隔咗好一段時間
嗰陣三架 B8L 同 E6 E500 樣辦仲專登一齊編落 6C 93K 做比較
KE7066 發表於 2026-5-25 20:10
都係嗰句,分別係邊?唔通無電就唔係套第二部車?
講前線配車靈活性,扯下扯下講去無電擺街係想點?
油車補完油可以返出嚟接下轉,架電車叉飽電夠鐘收工未?
HV7025 發表於 2026-5-23 18:59
氫氣英國都唔係好用得掂
蘇格蘭Aberdeen決定唔玩
英格蘭南部Metrobus嘅Wrightbus Hydroliner都出過事停駛 ...
江湖傳聞南部燒巴士嘅原因唔關氫氣系統事,只係個系統要多啲時間 recover,且睇呢批車復出之後點。
上面有人講到差電慢,相比之下其實入氫時間同入油差唔多,當年 Metrobus話想入氫巴都係因為佢地做開 Gatwick 24/7服務,唔想成日翻廠差電,所以先想玩氫。咁若果黃巴本身已經有氫氣嘅設施,咁淨係玩一架福建威又未免太嘥。調翻轉玩多架北愛威嘅 marginal cost唔高嘅話,又未嘗不可。
本帖最後由 Man@MFHK 於 2026-5-26 00:14 編輯
ATSE40 發表於 2026-5-25 21:07
其實充電真係唔需要充太耐,如果唔係嘅,就唔會玩到通宵出電巴。
通宵就係得幾轉,日頭叉飽先出車咪啱晒。
真係唔夠電,下班車當半個鐘後,實夠時間換車,直頭拎站頭泊過夜嘅車換都得。日頭唔係條條線都咁疏,仲要城巴跳飛機有時係直落去做下一條線,仲邊有時間換車?站頭跳車架電車都要搵人揸返去叉電。
Man@MFHK 發表於 2026-5-26 00:07
油車補完油可以返出嚟接下轉,架電車叉飽電夠鐘收工未?
叉電要等嘅話,返得廠自然係換過第二部車出嚟㗎啦
反之無車嘅話站長咪放手指,油車壞車都係咁㗎啦
而且改得行程自然重新安排過晒,即係幾點返到嚟要一早預好,咁要叉幾耐又重要咩?
講到尾個重點都係目前續航力計未全面做到可以油電一換一,有啲位有機會要預後備車,但續航力對可唔可以調線其實係無影響
本帖最後由 KE7066 於 2026-5-26 09:48 編輯
Man@MFHK 發表於 2026-5-26 00:13
通宵就係得幾轉,日頭叉飽先出車咪啱晒。
真係唔夠電,下班車當半個鐘後,實夠時間換車,直頭拎站頭泊過夜 ...
唔熟運作可唔可以唔好衝出嚟賣笑?
行完通宵多數要交蛇車甚至係交正字軌用你知唔知?點樣叉飽先出車?
通宵就會有成半粒鐘抖係咩邏輯?個個站都有車過夜?
城巴跳飛機就等於無時間落地?人地一樣有線係好做㗎喎
九巴日頭運作唔通就無晒堆柯打唔係直落咩?用緊電車都有添,11/671,7/7B 嗰啲咪係
要人拉返廠係咪就唔可以換人做先?
依家油車年代都間唔中會有人拉車落站換車㗎啦
有啲站本身有編崗位做排車/候命
交更時間可以搵人改廠取/廠收
站長/調車要安排換車根本大把辦法
KE7066 發表於 2026-5-26 09:25
唔熟運作可唔可以唔好衝出嚟賣笑?
行完通宵多數要交蛇車甚至係交正字軌用你知唔知?點樣叉飽先出車?
講緊係揸揸吓發現唔夠行多轉要換車,你講嘅係一早編定嘅方案。
電車依家先天不足咪要制定專門方案招呼,如果唔係咪變日頭做幾轉要返廠叉電。
油車一樣有機會意外地中途無油要換車,因為依家啲油車連油量都無得睇。
https://www.hkitalk.net/HKiTalk2/thread-2167873-1-1.html
但油車問題少好多,係因為只要每晚正常返廠入滿油第二朝正常都夠行足全日,但依家啲雙層電巴,除咗BED比較多夜晚仲見到佢哋做緊生意,有幾多部AED可以由朝行到晚?