KE7066 發表於 2026-5-24 19:37

本帖最後由 KE7066 於 2026-5-24 20:01 編輯

Man@MFHK 發表於 2026-5-24 19:27
如果以當年MAN行A線計,一來班次疏中間有條件返廠兼換車,二來MAN本身就唔係主力,要返廠入油咪拉第二架 ...
返廠補油關班次咩事?依家 11 密 A10 一倍啲車編定咪又係去香港站叉電,唔係咁㗎喎

行 A21 夠晒密啦掛?
又,關主力唔主力咩事?
唔通主力就唔係拉第二部解決?主力就會由得部車無油照去?
以前 Trident 無記錯都唔一定捱得足全日㗎,純粹無編定行程全靠站長安排咋嘛

調返轉買足兩架頂一架有咩可以唔得?
早更一架夜更一架
真係做到呢個比例去換直頭唔洗煩添
早更收工直接泊部車返廠
夜更開工攞過第二部
連換都唔洗換 無嘢要煩
唯一問題咪有無位擺咁多車過夜
日頭乜都叉夠反而唔驚過夜無叉電位添

kay 發表於 2026-5-24 19:48

RyanPun 發表於 2026-5-24 19:36
冇人知政府會唔會有朝一日忽然落死KPI,某一年之前要達到某個電巴數量。不過我認同一點,九巴短期內確實未 ...

2027年底前要引入700


九巴就應承自己車隊會有500部

城巴睇個款應該都係應承左先要做野

當然計劃可以有變化

RyanPun 發表於 2026-5-24 20:03

kay 發表於 2026-5-24 19:48
2027年底前要引入700




我意思係營運數目要去到某個level,以依家環保政策嘅大方向,睇怕遲早會發生,差在係幾時。之前先有聲音話巴士公司唔積極玩新能源巴士,過多一排分分鐘焗你要轉電巴做生意,話之你嗰電巴成效大唔大/用成點。

GA6072 發表於 2026-5-24 20:06

kay 發表於 2026-5-24 19:48
2027年底前要引入700




日本批威遲滕可以即時交到700部

Fuk19805 發表於 2026-5-24 22:20

RyanPun 發表於 2026-5-24 19:36
冇人知政府會唔會有朝一日忽然落死KPI,某一年之前要達到某個電巴數量。不過我認同一點,九巴短期內確實未 ...

咁講我又覺得係九巴特登唔買車

一住話柴夠期就要退,一住話電唔成熟,然後就可以脅持政府一係交牌一係就俾佢買返柴,從而可以避開政府講嘅2027要500架電
點睇香港幾間公司都冇興趣用電巴,純粹為咗攞堆車返嚟做投標吉祥物,睇吓化蝶邨同安達臣嘅環保區就知;P


3ASV174 發表於 2026-5-24 22:46

Fuk19805 發表於 2026-5-24 22:20
咁講我又覺得係九巴特登唔買車

一住話柴夠期就要退,一住話電唔成熟,然後就可以脅持政府一係交牌一係就 ...

都唔係嘅
城巴都只係拎咗架 8910 去十四鄉做過幾轉 show
唔買唔派電動巴都贏到支標返嚟
反而九巴講明派電巴都輸
即係有電巴都唔係贏嘅關鍵,講到尾都係睇某公司想唔想搶啫

kay 發表於 2026-5-24 22:57

https://doc.irasia.com/listco/hk/transport/annual/2025/car2025_017.pdf

如果睇載通年報
BED都唔係咁廢
車隊8成BED都無問題


在三年前引入的雙層電巴只需充電約兩小時便可有逾
三百公里的續航力,載客量亦達115人,滿足八成九
巴巴士的每日營運需要。

3ASV174 發表於 2026-5-24 22:57

RyanPun 發表於 2026-5-24 19:36
冇人知政府會唔會有朝一日忽然落死KPI,某一年之前要達到某個電巴數量。不過我認同一點,九巴短期內確實未 ...

不如咁講啦
如果唔係九巴之前咁老實真係買定電巴先入標新路線
雙層電巴佢都未必批量咁買
而可能只係少量試車,計埋佢接收 Wrightbus 架樣辦
雙層純電車型佢係試得最多
依家佢電巴數量高過其他公司一大截,又真係不急於出新訂單

同埋佢本身諗住屯門大埔新廠直接玩電
依家呢兩間廠影又未見,電巴跑公路表現又唔見得好
變相呢兩間廠仲係咪如原定計劃咁主力做電巴配套都應該要重新計數
再買電巴配套都要跟到先得
本身無預做充電後勤嘅車廠,唔係就咁加幾個蘇就可以俾咁多電動車一齊快叉

VA73@2A 發表於 2026-5-25 00:17

kay 發表於 2026-5-24 22:57
https://doc.irasia.com/listco/hk/transport/annual/2025/car2025_017.pdf

如果睇載通年報

過多幾年嚿電池衰舊就好難講

KE7066 發表於 2026-5-25 00:30

本帖最後由 KE7066 於 2026-5-25 00:39 編輯

kay 發表於 2026-5-24 22:57
https://doc.irasia.com/listco/hk/transport/annual/2025/car2025_017.pdf

如果睇載通年報

Update: 剛才將句「車隊8成BED都無問題」理解成講緊現役車隊,原文有一半可以無視

車隊變咗八成 BED 續航力計未必有大問題
有機會出事係以依家 12.8 佔比計,夾埋少咗咁多凳會唔會出事
佢講得理想但應該只係攞八成字軌行唔夠三百公里去計數

同埋大家鬧得 BYD 最勁從來係下層佈局唔係續航力


呢點一日解決唔到一日批車行流水都係人見人憎
近排 219X 批咗 AED 之後覺得 BED 係啱行呢類線
邨巴無咩特別原因令乘客唔願上樓
但偏偏派嘅係 AED,未見過有 BED 行

頁: 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22
查看完整版本: 城巴宣佈訂購20輛 Wrightbus Streetdeck Electroliner 雙層電動巴士