Man@MFHK 發表於 2026-5-24 18:42

KE7066 發表於 2026-5-24 18:32
以前 A10 行緊 Man 中段係要返廠補油
堆車咪又係行齊咁多條機場 A 線



中段返廠補油同叉電係兩回事喎,入油幾分鐘嘅事,叉電有咁快?

KE7066 發表於 2026-5-24 18:44

HV7025 發表於 2026-5-23 18:59
氫氣英國都唔係好用得掂
蘇格蘭Aberdeen決定唔玩
英格蘭南部Metrobus嘅Wrightbus Hydroliner都出過事停駛 ...

Aberdeen 唔玩其中一個原因係嗰邊 Hydrogen 供應短缺


電巴最大問題係叉電時間長
撇開善水背景唔講
針住呢個缺點城巴想試氫係唔難理解
反正最緊要係政府肯出錢資助
唔出錢咪攬住油車過世
反正投標都可以側側膊
無得側側膊最多咪中標先去買

3ASV174 發表於 2026-5-24 18:49

KE7066 發表於 2026-5-24 17:57
條數唔係咁簡單

不論油車定電車,能耗呢樣嘢本身就好複雜


之前好似話九巴啲電巴低過 20% 就要返廠?

係嘅話,即係續航理論值打折之後仲要再打八折

3ASV174 發表於 2026-5-24 18:51

KE7066 發表於 2026-5-24 18:44
Aberdeen 唔玩其中一個原因係嗰邊 Hydrogen 供應短缺




漢思本業係做油品交易同開油站

架巴士入咩燃料佢都贏㗎啦

AtrHenu 發表於 2026-5-24 18:55

Man@MFHK 發表於 2026-5-24 18:41
如果福建威記係OK,以當時嘅關係至少買返九巴電床同等數量先啱,點會拖到脫離母子關係都唔再加單。
...

根本當年汗屎旗下的福建威騰池叫它個子(黃鬼)俾8910,8911呢個兩件垃圾能源車當白老鼠試下收集數據用,點知世界各地堆能源車以致香港陸續有問題下黃鬼咪乜嘢都唔買大陸威記堆車.(寧願買其他型號處理):lol

KE7066 發表於 2026-5-24 18:58

Man@MFHK 發表於 2026-5-24 18:42
中段返廠補油同叉電係兩回事喎,入油幾分鐘嘅事,叉電有咁快?

睇你覺得邊個因素最大影響囉

必定要安排一個行程已經對靈活性有好大影響
個行程耗時幾耐就相對次要
耗時最大影響嘅係後勤編行程班人唔係前線坐站嗰班

RyanPun 發表於 2026-5-24 19:24

Fuk19805 發表於 2026-5-24 18:23
呢個心魔其實某程度上就係部車殺唔到入嚟嘅主因




富豪嗰部BZL,感覺上十劃都未有一撇,連第3個軸都仲未見影,我唔反對等,但無了期咁等一樣係唔明智,除非富豪同九巴本身係傾緊。否則以雙層電選擇嚟講,跟城巴買20部/跟AED買10部 試Wright,唔覺得會有幾咁難為九巴。

Man@MFHK 發表於 2026-5-24 19:27

KE7066 發表於 2026-5-24 18:58
睇你覺得邊個因素最大影響囉

必定要安排一個行程已經對靈活性有好大影響


如果以當年MAN行A線計,一來班次疏中間有條件返廠兼換車,二來MAN本身就唔係主力,要返廠入油咪拉第二架去頂。

當然以城巴用車方式嚟講,我都認為買兩架當一架用係唔可行,對家九巴都仲有條件咁玩。

kay 發表於 2026-5-24 19:34

KE7066 發表於 2026-5-24 18:58
睇你覺得邊個因素最大影響囉

必定要安排一個行程已經對靈活性有好大影響


咁城巴之前都拎架8910周圍試


佢都大概知唔同路線走一程要用幾多電

就算唔同廠出品應該唔會差好遠

之後問題就係
D車擺固定幾條線定周圍走

但依家第一關就係
試新野

AED都搞一輪

有時買車好地地但預備出街個陣先有事
呢度就有花生食

AED其實都跌眼鏡以ADL品牌都搞到咁
tailor made一部車但原來香港要求咁嚴苛

RyanPun 發表於 2026-5-24 19:36

本帖最後由 RyanPun 於 2026-5-24 19:38 編輯

3ASV174 發表於 2026-5-24 18:36
如果平就衝

就一早加咗單買電床

冇人知政府會唔會有朝一日忽然落死KPI,某一年之前要達到某個電巴數量。不過我認同一點,九巴短期內確實未有急切買電巴嘅需要。
但我自己就覺得,呢期唔少舊車退,拎少量quota出試一試wright電巴其實冇壞、反正9成9去咗安達臣,當儲定個底。
頁: 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22
查看完整版本: 城巴宣佈訂購20輛 Wrightbus Streetdeck Electroliner 雙層電動巴士