原來同一個comment喺20A po完呢度又可以po多次
上面嗰啲唔同意25落30嘅不如分享下見到25有幾多人?
我就淨係知喺中環啲人嚟架25唔上,專登等到5B嚟,條25就攞嚟做碼頭啲遊客嘅
m1210h 發表於 2026-6-13 11:55
原來同一個comment喺20A po完呢度又可以po多次
上面嗰啲唔同意25落30嘅不如分享下見到25有幾多人?
保鐵哥大量灌水迫人搭鐵污染italk無人理
然後d人無證據證明減班不合理
自己理虧就話人護航
所以大家唔出聲抵制垃圾
咪繼續睇垃圾
呢樣野我有資格講
因為我係唯一版友提出過站友黑名單功能
但你地又唔支持
本帖最後由 WN4156 於 2026-6-13 16:38 編輯
5B,20,27,8X即時有部分班次疏過表列,懷疑已經減左班,未必剩係收車,因為減班後2-3個星期先更新網站時間表
大家可以不時留意有咩線慣性疏遇表列
5B 星期六部10分班時段變12-13,1705-1805銅鑼灣開12變15
20 星期六20變25分班
27 星期六1440後20變25分班
8X 部分10變12
23,91部分時段亦較表列疏
WN4156 發表於 2026-6-13 14:15
5B,27,8X即時有部分班次疏過表列,懷疑已經減左班,未必剩係收車,因為減班後2-3個星期先更新網站時間表
大 ...
兩間公司為左新關口,減班無分你我,畢竟是牟利第一。
FBI2 發表於 2026-6-13 15:40
兩間公司為左新關口,減班無分你我,畢竟是牟利第一。
究竟邊度睇到屎水更新版Sos,就即時睇到邊啲線已經減班
WN4156 發表於 2026-6-13 14:15
5B,20,27,8X即時有部分班次疏過表列,懷疑已經減左班,未必剩係收車,因為減班後2-3個星期先更新網站時間表 ...
27同85應該合併,啲人都係起雙飛
tommy14D 發表於 2026-6-13 18:36
27同85應該合併,啲人都係起雙飛
如果咁易併到,早就併左啦
tommy14D 發表於 2026-6-13 18:36
27同85應該合併,啲人都係起雙飛
黃公司想做
但唔會做得到
上山係叫雙飛, 但寶馬台同落山唔係
FBI2 發表於 2026-6-13 18:39
如果咁易併到,早就併左啦
27改做學校線其實都搞掂
講真,所謂獨市係得春秧街街市嗰一截路啫
炮台山有25/ 49M,北角有85
roquelcm 發表於 2026-6-13 09:38
82X呢條神線嚟,嚴重被低估
82X 有咩咁神?
北涌咁多車去返柴小
果然柴小公司