本帖最後由 kmb71k 於 2026-6-14 01:08 編輯
atr_alx_trident 發表於 2026-6-13 21:01
寶馬山冇人搭巴士
我成日都見唔少人等27/85上寶馬山
唔通我左眼見到鬼?
寶馬山全日線有25 27 85 108
返放學時間仲有41A 81A 85A 85P等線支援
隔離勵德邨呢?
全日路線有26 41A 81 108
已經有四條
荷里活道呢?
全日唔計觀光巴士
剩係得一條26上去
仲要十幾廿分鐘一班車
呢三度邊度比較嘔得出客
路線數量已經俾咗明確答案你
FBI2 發表於 2026-6-13 15:40
兩間公司為左新關口,減班無分你我,畢竟是牟利第一。
始終之前香園圍做了示範,東鐵過境貴這一點是MTR被搶客的關鍵,所以兩巴最積極去做。
本帖最後由 andreweb 於 2026-6-14 01:51 編輯
kmb71k 發表於 2026-6-14 01:05
我成日都見唔少人等27/85上寶馬山
唔通我左眼見到鬼?
寶馬山全日線有25 27 85 108
好明顯,最有機會嘔得出客應該係26荷李活道,
所以日間Keep住15-20,其它都有替代品。:D
JX9097 發表於 2026-6-13 19:38
27改做學校線其實都搞掂
講真,所謂獨市係得春秧街街市嗰一截路啫
炮台山有25/ 49M,北角有85
25減班la woe.另外你所謂「一截」其實好長距離lor (皇都去到健威)
本帖最後由 andreweb 於 2026-6-14 19:54 編輯
cruisesnet 發表於 2026-6-14 18:14
25減班la woe.另外你所謂「一截」其實好長距離lor (皇都去到健威)
灣仔有25A、銅鑼灣有綠小25、炮台山有綠小49M、北角有85,27。:victory:
25碼頭開往寶馬山獨市位,在於中上環、金鐘至灣仔一小段及維園一小截。:victory:
當然,天后唔可以只靠綠小49M,都要有25輔助。:loveliness:
kmb71k 發表於 2026-6-14 01:05
我成日都見唔少人等27/85上寶馬山
唔通我左眼見到鬼?
寶馬山全日線有25 27 85 108
勵德邨行出大坑道有11/511、63,而11/511不能使用雙層下25A、26有執雞作用
本帖最後由 andreweb 於 2026-6-14 18:52 編輯
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-14 18:44
勵德邨行出大坑道有11/511、63,而11/511不能使用雙層下25A、26有執雞作用
25A做到會展,11/511做到無限極廣場,26差不多要做埋上環尾、西營盤口/海味。:loveliness:
andreweb 發表於 2026-6-14 18:51
25A做到會展,11/511做到無限極廣場,26差不多要做埋上環尾、西營盤口/海味。 ...
511只有往中環方向
cruisesnet 發表於 2026-6-14 18:14
25減班la woe.另外你所謂「一截」其實好長距離lor (皇都去到健威)
嗰段「一截」等於全個北角,cut 27係點都要搵線補番落山
andreweb 發表於 2026-6-13 22:08
不過26星期六、日/假日開20-25嗰陣,連價錢牌都唔同。
假設26,82X同樣每班有70人,按現有班次 (20 vs 15),計返一個鐘收入如下:
西行費事計,82X全程$7.5冇分段,點都唔會少得過全程已經平啲仲要有分段嘅26
東行就用番26荷李活道同82X電車路收費 (ie. $6.8 vs $6),70*3*6.8 = 1428 vs 70*4*6 = 1680,計完數出嚟26都係輸喎,按本版部分意見,如果82X都叫賺得唔夠多要減,26直頭係減得鬆手
利申:無意挑起矛盾亦唔覺得減班係絕對合理,寫咁大段係想用數字理性討論,純粹睇唔過眼前面有人亂up (當然唔係我quote緊呢位)