James116 發表於 2026-6-16 01:17
如果8X再減落20
再次證明合併唔係好事
仲有72A都變25,頂完75非繁轉頭減班
James116 發表於 2026-6-16 01:17
如果8X再減落20
再次證明合併唔係好事
明明8X全港島最多客,班次就不及8P,788,可想而知8x班次有幾不足
James116 發表於 2026-6-16 01:17
如果8X再減落20
再次證明合併唔係好事
不過個人覺得,夜晚8X跑馬地開往小西灣;要儘量維持密車,可能同跑馬地(下)電車服務有關。:o
因為以我所知下面電車站,開往堅尼地城既班次,係密過去筲箕灣方向好多。:o
而以往1號仔往中環尾班車開2300,好多時趕唔到呢班車,都仲有1M出灣仔道/會展站轉其它車。:D
另外,夜晚跑馬地都有唔少人試下碰運氣,睇下綠小30有無位剩,用來出入銅鑼灣蘭芳道。:loveliness:
本帖最後由 KE7066 於 2026-6-16 03:04 編輯
James116 發表於 2026-6-16 01:17
如果8X再減落20
再次證明合併唔係好事
佢無提到合併大可以提縮時
咁鍾意 FF 平行時空要搵到個更差嘅平行時空唔難
甚至 E11AB 可以聯合各 40,即係最低限度 30 呢個假設有聯合班次底下可以係錯嘅
WN4156 發表於 2026-6-16 02:01
明明8X全港島最多客,班次就不及8P,788,可想而知8x班次有幾不足
8X有三四水客
8P/788有幾多水客?
呢個類比有問題
WN4156 發表於 2026-6-16 02:01
明明8X全港島最多客,班次就不及8P,788,可想而知8x班次有幾不足
8X太易拖卡,經常20分鐘打孖到
WN4156 發表於 2026-6-16 02:01
明明8X全港島最多客,班次就不及8P,788,可想而知8x班次有幾不足
8X班客肯企
KE7066 發表於 2026-6-16 03:02
佢無提到合併大可以提縮時
咁鍾意 FF 平行時空要搵到個更差嘅平行時空唔難
合併定縮時
都容易提出意見過減班
2條線要減疏過30
唔係唔得
但我相信難度高過1條線15>20
今年頭3個月計城巴車隊係上升
而且多返兩部單層
反而南區會唔會爆冷唔減班又開770
南區基本上2017-2024年都減左好多
只係叫做有大片土地未有鐵路仲有得玩下
西區同西半山基本上都躺平
WN4156 發表於 2026-6-16 02:01
明明8X全港島最多客,班次就不及8P,788,可想而知8x班次有幾不足
多客,唔一定要密車既.
68A夠賺大錢,咪又係不斷減車減班?
其實,關鍵位係"趕客系數"!!!
我用72X為例,以前擺埔中,死客比例較少,生客比例較多,再減班,會有批生客轉會,盤數自己差左.
但一拉去富蝶,死客比例大幅增加,班次卻不加反減,因為老九可以靠死客比例高,而將利益最大化,車廂空間用得更盡.
相反,有時密車線,唔一定賺錢,有D仲蝕錢,273就係例子.