Ming@5119 發表於 2026-6-18 00:43

WN4156 發表於 2026-6-16 02:01
明明8X全港島最多客,班次就不及8P,788,可想而知8x班次有幾不足

8X需要嘅唔係過份嘅密車

而係穩定
以前同19聯合班次嘅時候已經成日拖住到
結果就一架吉 一架滿瀉

天空之神 發表於 2026-6-18 00:53

Ming@5119 發表於 2026-6-18 00:43
8X需要嘅唔係過份嘅密車

而係穩定


無計,太多燈又繁忙街道

突然間嘔客上多左落多左都會慢左

然後後車無客愈行愈快

所以係該要密車,抽 8 仔做係應該

Ming@5119 發表於 2026-6-18 01:06

天空之神 發表於 2026-6-18 00:53
無計,太多燈又繁忙街道

突然間嘔客上多左落多左都會慢左


抽8仔加落8X?兩邊一齊減就有份
返柴灣方向嘅8仔都仲等得過嘅
出灣仔方向有時就唔啱時間就真係8P/8X見
又難怪越做越差 做到2530
反正佢睇死你班人冇得揀 都係搭返城巴
而8/8P/8X同價,對公司嘅利益冇負面影響

不過都唔係好理解點解唔做返雙向對稱嘅班次,做全日雙向20嘅話應該用嘅資源都唔差太遠?

WN4156 發表於 2026-6-18 01:14

8P夜晚都私下減咗啲,深夜返小西灣低見17分鐘,似乎8P,23,27,72A好快正式減班

3ASV174 發表於 2026-6-18 01:29

本帖最後由 3ASV174 於 2026-6-18 01:30 編輯

FBI2 發表於 2026-6-15 23:24
好似行緊油價臨時時間表
臨時時間表唔使出通告?

正式減又可以遲一個月先 date back 返張通告?

仲有其他路線減咗班幾個月,日日行新時間表,都仲係無通告又唔改時間表
雖然 25 減到 30 本身都疏車到唔多覺

TD 默許屎水亂嚟?

平時啲交通 page 明明時間表執完全日只減一兩班車都計到出嚟開 post,呢啲減班就靜晒音,真係好叻

tommy14D 發表於 2026-6-18 05:48

天空之神 發表於 2026-6-18 00:53
無計,太多燈又繁忙街道

突然間嘔客上多左落多左都會慢左


畀你總站開10分鐘一班,都好容易搞到20分鐘先兩架車到炮北,就會見到前車頂哂閘後車載空氣,後車仲會爬頭🤭,啲客成日都抱怨坐後車仲快仲舒服
加定時點最好

tommy14D 發表於 2026-6-18 05:51

Ming@5119 發表於 2026-6-18 01:06
抽8仔加落8X?兩邊一齊減就有份
返柴灣方向嘅8仔都仲等得過嘅
出灣仔方向有時就唔啱時間就真係8P/8X見


8只係柴斜多客啲,打後已有8P又密又快,杏花邨直頭慢過鐵成倍

kay 發表於 2026-6-18 11:57

3ASV174 發表於 2026-6-18 01:29
臨時時間表唔使出通告?

正式減又可以遲一個月先 date back 返張通告?


即係小題大做


所以依家出通告聲氣少左好正常

唔滿意就自己落去田野做調查

一係自己遊車河坐多D
以香港地巴迷數目
每星期揀一條線坐爆佢其實並非不可能

但事實係廢線根本就有得佢死


KE7066 發表於 2026-6-18 14:49

James116 發表於 2026-6-17 22:18
合併定縮時
都容易提出意見過減班



8X 19 根本 de facto 一條線咗好多年

點解會覺得有阻力咁款

FBI2 發表於 2026-6-18 16:33

3ASV174 發表於 2026-6-18 01:29
臨時時間表唔使出通告?

正式減又可以遲一個月先 date back 返張通告?


TD係知悉,不表態,cut過籠爆瀉另計。
頁: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
查看完整版本: 城巴1、8、13、25、82X、85減班