WN4156 發表於 2026-6-16 02:01
明明8X全港島最多客,班次就不及8P,788,可想而知8x班次有幾不足
8X 個問題會唔會同跑馬地上 (大坑道) 個總站空間太小有關?
果個「總站」無記錯頂多放到兩架巴士,
如果第一架巴士唔走,第三架巴士到,必定會阻到條路
想知道,8X 全日上大坑道後,假如真係發生上述狀況,會點處理?
係咪就只能踢其中一架落蟠龍道,等其中一架開走再上返嚟?
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-18 18:41 編輯
kwn1029 發表於 2026-6-18 16:44
8X 個問題會唔會同跑馬地上 (大坑道) 個總站空間太小有關?
果個「總站」無記錯頂多放到兩架巴士,
如果第 ...
應該都係因為太易拖卡,變咗開足夠班次都冇用,好似1A, 49x呢啲繁忙時間都係零舍疏啲
kwn1029 發表於 2026-6-18 16:44
8X 個問題會唔會同跑馬地上 (大坑道) 個總站空間太小有關?
果個「總站」無記錯頂多放到兩架巴士,
如果第 ...
唔多覺蟠龍道,可以放到多過兩架12米巴士。:L
本帖最後由 andreweb 於 2026-6-18 21:08 編輯
XZ4201 發表於 2026-6-18 18:37
應該都係因為太易拖卡,變咗開足夠班次都冇用,好似1A, 49x呢啲繁忙時間都係零舍疏啲
...
應該同跑馬地上下,沿線路段唔只斜,仲要道路狹窄及多彎位有關。:D
當年新巴19初期用Dart,至少比現時城巴,派12米車行走靈活好多。:o