JH_LE4612 發表於 2026-6-13 10:33
5C比屯馬打,25比咩打先?
貴線都減到疏一疏,雞都冇得佢執喎,一陣上哂平價北流水就捉蟲。 ...
寶馬山冇人搭巴士
勵德都係,唔係好多人
本帖最後由 andreweb 於 2026-6-13 21:42 編輯
atr_alx_trident 發表於 2026-6-13 21:01
寶馬山冇人搭巴士
其實關唔關寶馬山、勵德冇人搭事;而係落左山後,客量都一樣少左呢?:o
所以近來先出現,條條線班次都要減。:time:
atr_alx_trident 發表於 2026-6-13 20:59
82X 有咩咁神?
北涌咁多車去返柴小
至少多客過你條26先,唔使葡萄喎
bryan_KW1792 發表於 2026-6-13 21:42
至少多客過你條26先,唔使葡萄喎
26星期六、日,日間時間派11米車;即使20分鐘一班,於荷李活道上下層都可以半滿。:time:
atr_alx_trident 發表於 2026-6-13 20:59
82X 有咩咁神?
北涌咁多車去返柴小
82X 只係玩到單向鰂魚涌特快
andreweb 發表於 2026-6-13 21:53
26星期六、日,日間時間派11米車;即使20分鐘一班,於荷李活道上下層都可以半滿。
...
82X出緊12/12.8,平日日間開15嗰陣都係同你所描述嘅26一樣咁上下客量,點計都係82x多人喎
本帖最後由 andreweb 於 2026-6-13 22:11 編輯
bryan_KW1792 發表於 2026-6-13 22:03
82X出緊12/12.8,平日日間開15嗰陣都係同你所描述嘅26一樣咁上下客量,點計都係82x多人喎 ...
不過26星期六、日/假日開20-25嗰陣,連價錢牌都唔同。:time:
atr_alx_trident 發表於 2026-6-13 20:59
82X 有咩咁神?
北涌咁多車去返柴小
的士速度夠唔夠神先
我嫌佢平啦
atr_alx_trident 發表於 2026-6-13 21:01
寶馬山冇人搭巴士
你肯定?上面啲學生有隨意門?
tommy14D 發表於 2026-6-13 18:36
27同85應該合併,啲人都係起雙飛
85太長途 去到北角啲班次可能會唔穩定