AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:56

siuming0213 發表於 2026-6-22 18:48
又直接又快而唔係要左兜右兜半個鐘都未入隧道!

根本紅隧多條線出名左兜右兜先過海就係過時走線,但現時兩巴關係噤差下連全包宴$12.9-14.9的服務都唔肯做點會好像692,680,110事件噤再嚟重組.(當然死保某區服務都係未能重組的致命傷):lol

AtrHenu 發表於 2026-6-22 19:01

JX9097 發表於 2026-6-22 18:31
其實跟619收$12.9都唔過份
只係巴士公司覺得收平咗,總收入唔會多到
所以由得佢繼續收呢口價


黃鬼話690,690S,690P都過兩條隧道點會收601,619個價,就算要改都係按606X,671X,107P個價處理.(唔係既話架171,970,971應該減到同102,118,104同價而904,905,103,113應該同914,117個價一樣大家鬥吸客):lol

JX9097 發表於 2026-6-22 19:02

AtrHenu 發表於 2026-6-22 19:01
黃鬼話690,690S,690P都過兩條隧道點會收601,619個價,就算要改都係按606X,671X,107P個價處理.(唔係既話架1 ...

將隧免費㗎喎
(就算以前都只係$3)

東隧619都要畀啦

kmb71k 發表於 2026-6-22 19:05

siuming0213 發表於 2026-6-22 18:48
又直接又快而唔係要左兜右兜半個鐘都未入隧道!

要儲客幫補
唯有犧牲乘客乘車時間

brianso198 發表於 2026-6-22 19:10

KE7066 發表於 2026-6-22 18:36
巴士公司內鬥 保鐵嘅凱婷咪最開心

衝出嚟對自己無著數咁梗係匿埋㗎

有時多一事不如少一事


唔做唔錯

GA6072 發表於 2026-6-22 19:51

AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:13
講開690巴士仔係2000年專程保留一堆只收$10.6的3BL,3N柯打就係知道TKO人全部俾曬$15.3過海去炮北至上環真 ...

690果三部唔係柯打


係690蛇車字軌黎

andreweb 發表於 2026-6-22 20:36

exitd1 發表於 2026-6-22 12:59
搭兩個站去油塘行過對面好唔方便?

如果觀塘唔方便,咁淘大,新蒲崗/airside,土瓜灣咪都好唔方便?

我中環去觀塘座巴士,641只開早繁及下繁,剩餘101及619選擇。;P
101價錢牌平過619,用車又多過619,所以我儘量都係搭101或預時間搭641。:victory:
如果要我在中環電車路上619,好多時未碌到去北角上橋,已經座到腰骨神經痛。:time:

AtrHenu 發表於 2026-6-22 20:42

GA6072 發表於 2026-6-22 19:51
690果三部唔係柯打




最衰當年黃鬼係1998年9月接手619,690個時A600堆黃老太已經收工唔係既話都可以拿出嚟同5A,98,71一齊做最後黃色非空調字軌車,不過當年690空調收費同170,182,930,948,934,936呢堆半長途路線又真係痴線既.(不過隔離架691,693,694當年都收足$15.3(即現時$20.8)又真係足夠令到690無空間減):lol

AtrHenu 發表於 2026-6-22 20:48

brianso198 發表於 2026-6-22 19:10
有時多一事不如少一事




講真近年兩巴自己係不少區推出二程搭一程BBI全包宴下點解聯營線整呢個$12.2-$12.9/$14.7九龍線全包服務真係十分困難,不過後果應該會似黃竹坑和西半山個堆線噤會有很多線上路收工.(不過部分時借機開返密少少都有著數既):lol

kay 發表於 2026-6-22 20:58

KE7066 發表於 2026-6-22 18:36
巴士公司內鬥 保鐵嘅凱婷咪最開心

衝出嚟對自己無著數咁梗係匿埋㗎

運吉出手好難做到不偏不倚


到時又比人話偏幫是但一間

班官講規則
但利益呢家野有時唔想自己有野煩
頁: 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19
查看完整版本: 點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?