JX9097 發表於 2026-6-22 10:57

MK01 發表於 2026-6-22 10:55
吸引觀塘客

觀塘無論係荃灣綫東鐵定將綫都唔方便

觀塘過中西區本身已經有齊601/ 619/ 641(回程掹車邊仲有條690)

仲要多條東隧線去中西區做乜?

exitd1 發表於 2026-6-22 12:59

MK01 發表於 2026-6-22 10:55
吸引觀塘客

觀塘無論係荃灣綫東鐵定將綫都唔方便

搭兩個站去油塘行過對面好唔方便?

如果觀塘唔方便,咁淘大,新蒲崗/airside,土瓜灣咪都好唔方便?
定係你要111加密1倍班次應付 (但依然去唔到西區)?

EW9016 發表於 2026-6-22 13:06

紅隧線出同一方向兩程比一程錢優惠,其實有冇機會扭轉客量?

FBI2 發表於 2026-6-22 14:19

EW9016 發表於 2026-6-22 13:06
紅隧線出同一方向兩程比一程錢優惠,其實有冇機會扭轉客量?

麻雀婆:我乜都唔郁,由佢蝕,反正有其他本土線節流去止蝕,夾鬼死你個掃地婆,睇下邊個蝕唔起先。

掃地婆:你個麻雀婆想玩玉石俱焚,我搵二十包煙夾爆你一包煙,夾得一件得一件。

咁你話有冇得傾?

asv2 發表於 2026-6-22 15:40

FBI2 發表於 2026-6-22 14:19
麻雀婆:我乜都唔郁,由佢蝕,反正有其他本土線節流去止蝕,夾鬼死你個掃地婆,睇下邊個蝕唔起先。

掃地 ...

呢啲時候,咪就係凱婷做和事妹 + 一鎚定音嘅時候囉
偏偏凱婷喺最需要佢嘅時候就匿喺屋企唔見人

AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:02

JX9097 發表於 2026-6-21 23:11
直頭係貴到離譜
又貴、又慢、又疏
完全睇唔出有咩空間贏


根本黃鬼架690有D似681,307,678,978個款噤貴到痴線個隻,不過後三者車程真係直出直入個隻下即使貴過鐵路但時間上有得揮.(但690就真係乜優勢都無):lol

AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:13

GA6072 發表於 2026-6-21 21:58
690收15.3果陣269C收16.5,968收20.7

果陣690分分鐘每車小巴客量多少少就回本


講開690巴士仔係2000年專程保留一堆只收$10.6的3BL,3N柯打就係知道TKO人全部俾曬$15.3過海去炮北至上環真係好貴,但講到尾690行車里數短過架671好多下應該現時690,690P,690S減價收$14.9算了否則一個唔該巴士仔話要車俾600加班下斬曬690非繁以外班次去找數處理.(反正它都已經偷窺加咗98A,98C,93K,290A,290,290X轉600,613合共$12.2-12.9目的就係計劃送690,690P,690S一程):lol

JX9097 發表於 2026-6-22 18:31

AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:13
講開690巴士仔係2000年專程保留一堆只收$10.6的3BL,3N柯打就係知道TKO人全部俾曬$15.3過海去炮北至上環真 ...

其實跟619收$12.9都唔過份
只係巴士公司覺得收平咗,總收入唔會多到
所以由得佢繼續收呢口價

KE7066 發表於 2026-6-22 18:36

asv2 發表於 2026-6-22 15:40
呢啲時候,咪就係凱婷做和事妹 + 一鎚定音嘅時候囉
偏偏凱婷喺最需要佢嘅時候就匿喺屋企唔見人



巴士公司內鬥 保鐵嘅凱婷咪最開心

衝出嚟對自己無著數咁梗係匿埋㗎

siuming0213 發表於 2026-6-22 18:48

又直接又快而唔係要左兜右兜半個鐘都未入隧道!
頁: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19
查看完整版本: 點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?