EW9016 發表於 2026-6-22 10:36

600 橫跨4-5個公屋、客量好難會差、仲要填補601 上山慢既問題

AtrHenu 發表於 2026-6-22 10:44

EW9016 發表於 2026-6-22 10:36
600 橫跨4-5個公屋、客量好難會差、仲要填補601 上山慢既問題

仲要安記,寶達,秀暉樓無鐵到所以先揾到食,但好彩當日唔俾600黃鬼玩埋一份的話唔係就係948翻版想加鐘加班都無得容易加 :lol

932gz6061 發表於 2026-6-22 11:27

AtrHenu 發表於 2026-6-22 10:44
仲要安記,寶達,秀暉樓無鐵到所以先揾到食,但好彩當日唔俾600黃鬼玩埋一份的話唔係就係948翻版想加鐘加班 ...

600 一定只會係獨營


你認知個世界同我地個世界係咪差太遠?

tommy14D 發表於 2026-6-22 11:35

其實朝早係可以分拆600X, 梅花間中咁樣開十分鐘十分鐘一班, 橫掂依家朝早都係八分鐘一班車

tommy14D 發表於 2026-6-22 11:37

WN4156 發表於 2026-6-22 10:08
600一至五往港島同中環開嘅服務時長已經同948接近,六日往港島更加超越948,睇嚟600可以跑出成為相隔930X全 ...

朝早其實唔使咁早開車,930X 11點先頭車

天空之神 發表於 2026-6-22 11:40

33606 發表於 2026-6-22 10:30
可見設計班專業人士係幾咁兒戲.

要完美避開現有營運者服務範圍,你畫埋果份

932gz6061 發表於 2026-6-22 11:45

kay 發表於 2026-6-22 10:13
剩做兩條都爆廠




btw 好奇問 紅鬼幾千架車可以點樣做唔掂架13


K廠呢兩年減班差唔多一星期一疊 D巴士定D人自然消失左?

KS9658-C98A 發表於 2026-6-22 11:49

kay 發表於 2026-6-22 10:13
剩做兩條都爆廠




唔關係架
係睇下邊條九廠線比人落刀嘅姐

一係收返幾架車咁解;P

KS9658-C98A 發表於 2026-6-22 11:49

932gz6061 發表於 2026-6-22 11:45
btw 好奇問 紅鬼幾千架車可以點樣做唔掂架13




有車唔夠人揸:lol

YP5520 發表於 2026-6-22 12:09

932gz6061 發表於 2026-6-22 11:27
600 一定只會係獨營




係佢個世界只有佢幻想出嚟嘅嘢,實際世界發生緊啲乜佢一概睇唔到/唔理/唔知。
頁: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10
查看完整版本: 九巴600加站及延長服務時間