skibidiot 發表於 2026-6-22 13:55

ENS529 發表於 2026-6-22 13:52
其實除咗過十年前嘅88同214,
以及有功課抄嘅和菁嗰組路線之外,
重有邊條招標新區對外線係似樣? ...

古洞北嗰組其實都還好

佢朋友粉北就有啲料到

天空之神 發表於 2026-6-22 14:15

tommy14D 發表於 2026-6-22 12:49
619X方便中秀返屋企,600要行一大段, 依家起碼做到真正分流畀返四順居民用 ...
出城 619X 唔停秀茂坪硬食 601

最大問題係 601 唔入中環

去中環基本上送哂比 619X 600

樂仔〞 發表於 2026-6-22 14:26

天空之神 發表於 2026-6-22 14:15
出城 619X 唔停秀茂坪硬食 601

最大問題係 601 唔入中環


600 都係時候要準備諗吓點樣簡化港島方向嘅港島走線

又 3C 會又琳寶徑認真唔開胃

西九小確幸 發表於 2026-6-22 14:55

EW9016 發表於 2026-6-22 10:27
213E?

食埋213X觀繞特落肚或者有機會:o:P

AE367 發表於 2026-6-22 16:05

西九小確幸 發表於 2026-6-22 14:55
食埋213X觀繞特落肚或者有機會

213P?

leungky0528 發表於 2026-6-22 16:26

ENS529 發表於 2026-6-22 13:52
其實除咗過十年前嘅88同214,
以及有功課抄嘅和菁嗰組路線之外,
重有邊條招標新區對外線係似樣? ...

十四鄉本質都似樣
但最反智係唔執輸走去追九巴條287,鬥到一齊虧

s3m89 發表於 2026-6-22 17:54

Ak5213 發表於 2026-6-22 13:30
加完時終於可以試下遊車河安達臣600先過海再轉900入白石角

白石角仲可以再轉73D入大埔

10598C 發表於 2026-6-22 18:12

本帖最後由 10598C 於 2026-6-22 18:21 編輯

石礦場終於有全日向東行落藍田站嘅巴士
其實 600 都應該執執走線,好跟唔跟走去跟 601,唔跟 619
港島方向改出內吿士打道,九龍方向林士街開出兜域多利皇后街入電車路,已經差好遠

仲有來回程兜安泰總站…

AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:19

10598C 發表於 2026-6-22 18:12
石礦場終於有全日向東行落藍田站嘅巴士
其實 600 都應該執執港島走線,好跟唔跟走去跟 601,唔跟 619
港島 ...

跟619行咪做唔到維園客但最好天后跟673行最好.(不過怡和街有配額限度下加上又要計劃俾961,948,936全日入去呢個位置下它可以點樣可分配俾埋600行該處):lol

kmb71k 發表於 2026-6-22 18:25

932gz6061 發表於 2026-6-22 11:45
btw 好奇問 紅鬼幾千架車可以點樣做唔掂架13




減咗嘅人同車唔會一直企喺度等運到㗎:L
頁: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10
查看完整版本: 九巴600加站及延長服務時間