ENS529 發表於 2026-6-22 13:52
其實除咗過十年前嘅88同214,
以及有功課抄嘅和菁嗰組路線之外,
重有邊條招標新區對外線係似樣? ...
古洞北嗰組其實都還好
佢朋友粉北就有啲料到
tommy14D 發表於 2026-6-22 12:49
619X方便中秀返屋企,600要行一大段, 依家起碼做到真正分流畀返四順居民用 ...
出城 619X 唔停秀茂坪硬食 601
最大問題係 601 唔入中環
去中環基本上送哂比 619X 600
天空之神 發表於 2026-6-22 14:15
出城 619X 唔停秀茂坪硬食 601
最大問題係 601 唔入中環
600 都係時候要準備諗吓點樣簡化港島方向嘅港島走線
又 3C 會又琳寶徑認真唔開胃
EW9016 發表於 2026-6-22 10:27
213E?
食埋213X觀繞特落肚或者有機會:o:P
西九小確幸 發表於 2026-6-22 14:55
食埋213X觀繞特落肚或者有機會
213P?
ENS529 發表於 2026-6-22 13:52
其實除咗過十年前嘅88同214,
以及有功課抄嘅和菁嗰組路線之外,
重有邊條招標新區對外線係似樣? ...
十四鄉本質都似樣
但最反智係唔執輸走去追九巴條287,鬥到一齊虧
Ak5213 發表於 2026-6-22 13:30
加完時終於可以試下遊車河安達臣600先過海再轉900入白石角
白石角仲可以再轉73D入大埔
本帖最後由 10598C 於 2026-6-22 18:21 編輯
石礦場終於有全日向東行落藍田站嘅巴士
其實 600 都應該執執走線,好跟唔跟走去跟 601,唔跟 619
港島方向改出內吿士打道,九龍方向林士街開出兜域多利皇后街入電車路,已經差好遠
仲有來回程兜安泰總站…
10598C 發表於 2026-6-22 18:12
石礦場終於有全日向東行落藍田站嘅巴士
其實 600 都應該執執港島走線,好跟唔跟走去跟 601,唔跟 619
港島 ...
跟619行咪做唔到維園客但最好天后跟673行最好.(不過怡和街有配額限度下加上又要計劃俾961,948,936全日入去呢個位置下它可以點樣可分配俾埋600行該處):lol
932gz6061 發表於 2026-6-22 11:45
btw 好奇問 紅鬼幾千架車可以點樣做唔掂架13
減咗嘅人同車唔會一直企喺度等運到㗎:L