Ak5213 發表於 2026-6-22 13:30
加完時終於可以試下遊車河安達臣600先過海再轉900入白石角
我玩過 600 > 613 中環往太古,在安達臣轉車時低估步行時間,差點不能在時限內轉到 613。
kmb71k 發表於 2026-6-22 19:05
其實613回程都叫擦邊皮經秀茂坪
搭電梯落番去秀茂坪其實唔係好遠
有兩班 A 入秀明道。
AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:43
秀記呢條應該東九屋邨最好待遇的,除了有座擁3條半日,全日過海車外也有四條全日去油麻地,太子既巴士和一條 ...
連出荃灣、沙田嘅都有
tommy14D 發表於 2026-6-22 12:30
恐怕過多十年之後就會沒落
600定601先
tommy14D 發表於 2026-6-22 11:37
朝早其實唔使咁早開車,930X 11點先頭車
如果客底足夠即係客源單向6/7點頭車都唔係做唔住
930x朝早6/7點已經夠資格開頭班車返荃灣
XZ4201 發表於 2026-6-23 01:10
如果客底足夠即係客源單向6/7點頭車都唔係做唔住
930x朝早6/7點已經夠資格開頭班車返荃灣
參巧33 238X 早繁逆向、龍德街係可以落半車客
EW9016 發表於 2026-6-23 09:22
參巧33 238X 早繁逆向、龍德街係可以落半車客
問題係黃鬼930逆向服服務唔夠客點會開930X早上返去服務,不過龍德街班客可以開933早上返去西站DONKI應該會好D.(反正可以做埋東區客):lol
kmb71k 發表於 2026-6-22 18:30
其實秀茂坪都算唔錯
繁忙時間有三條路線出中環
(600 / 601P / 619X)
其實九龍區公共屋邨嚟講秀茂坪,彩虹,麗閣應該最好既起碼有齊全日港島中東西南區服務,而最差既應該係橫頭磡,竹園呢兩村因爲它架過海車只有去灣銅,堅道,HKU(港島西半山)呢堆半條非核心吊腳位.:lol
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-23 11:49 編輯
AtrHenu 發表於 2026-6-23 10:11
問題係黃鬼930逆向服服務唔夠客點會開930X早上返去服務,不過龍德街班客可以開933早上返去西站DONKI應該會 ...
930x點同,睇返黃昏到夜晚出港島一段同埋日頭非繁客量數據應該有能力朝早6/7點開頭班車返荃灣
無論係兩繁抑或非繁嚟講,930x都比930好客
至於600,如果平日日中3/4個字一班可以上到60人以上嘅,逆向時段朝早6/7點開頭班車返九龍應該夠資格
AtrHenu 發表於 2026-6-23 10:19
其實九龍區公共屋邨嚟講秀茂坪,彩虹,麗閣應該最好既起碼有齊全日港島中東西南區服務,而最差既應該係橫頭 ...
澤安:企開啲啦!