kay 發表於 2026-6-22 12:14

932gz6061 發表於 2026-6-22 11:45
btw 好奇問 紅鬼幾千架車可以點樣做唔掂架13




咁個問題唔係所有車都只係serve 安達臣


天空之神 發表於 2026-6-22 12:24

其實601 最靚時段係對家

如果對家開 601 落山快車已經搶返唔少客

tommy14D 發表於 2026-6-22 12:30

EW9016 發表於 2026-6-22 10:36
600 橫跨4-5個公屋、客量好難會差、仲要填補601 上山慢既問題

恐怕過多十年之後就會沒落

tommy14D 發表於 2026-6-22 12:31

天空之神 發表於 2026-6-22 12:24
其實601 最靚時段係對家

如果對家開 601 落山快車已經搶返唔少客

600直接落山依然快唔過601P
不過0540 601城巴係開孖車清客,600可能搶到呢批客

天空之神 發表於 2026-6-22 12:40

619X 模式

唔好跌秀茂坪客比對家先

tommy14D 發表於 2026-6-22 12:49

天空之神 發表於 2026-6-22 12:40
619X 模式

唔好跌秀茂坪客比對家先

619X方便中秀返屋企,600要行一大段, 依家起碼做到真正分流畀返四順居民用

3bx 發表於 2026-6-22 13:05

tommy14D 發表於 2026-6-22 12:31
600直接落山依然快唔過601P
不過0540 601城巴係開孖車清客,600可能搶到呢批客 ...

可能搶埋N691尾2班部份山上客

skibidiot 發表於 2026-6-22 13:10

kay 發表於 2026-6-22 10:13
剩做兩條都爆廠




其實九巴做嘅好處就係爛線可以借啲意唔做大佢

例如13就叫啲人用19轉車算,咁啲車就集中做大19
until 過晒冷河可以自製條新旺角線
但城巴就一定要硬食,就算係78X 79X呢啲怪物級走線都要做

所以其他因素冇乜特別分別下,點解唔要地頭蟲要個外來嘅新公司?

Ak5213 發表於 2026-6-22 13:30

加完時終於可以試下遊車河安達臣600先過海再轉900入白石角:lol

ENS529 發表於 2026-6-22 13:52

本帖最後由 ENS529 於 2026-6-22 13:53 編輯

kay 發表於 2026-6-22 10:24
城巴做新區全部蝕錢可能先係唔投主因

其次招標線極品走線


其實除咗過十年前嘅88同214,
以及有功課抄嘅和菁嗰組路線之外,
重有邊條招標新區對外線係似樣?:L
頁: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10
查看完整版本: 九巴600加站及延長服務時間