AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:43
秀記呢條應該東九屋邨最好待遇的,除了有座擁3條半日,全日過海車外也有四條全日去油麻地,太子既巴士和一條 ...
荔枝角咪98C 214
kmb71k 發表於 2026-6-22 18:30
其實秀茂坪都算唔錯
繁忙時間有三條路線出中環
(600 / 601P / 619X)
朝早619X「過門而不停」
AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:43
秀記呢條應該東九屋邨最好待遇的,除了有座擁3條半日,全日過海車外也有四條全日去油麻地,太子既巴士和一條 ...
南邨一帶有214/ 98C
秀明/ 曉光就真係靠朝早13P一班車走天涯
石頭 發表於 2026-6-22 20:59
突然出現2350,唔係0000,
可能好快開N線?
應該係銜接番依家N600頭車開0010
JX9097 發表於 2026-6-22 22:10
應該係銜接番依家N600頭車開0010
而家係無N600,只係過年開左幾日就無再開啦~
石頭 發表於 2026-6-22 22:15
而家係無N600,只係過年開左幾日就無再開啦~
短期內應該會變「假期常規」
長遠而言有機會變真。常規
但唔會開全晚
932gz6061 發表於 2026-6-22 10:08
加得唔錯
不過都係開得比表密
星期一至五1700-1900中環開12都企滿,
而家開緊8-10啦,開到8都要企幾個上山~
JX9097 發表於 2026-6-22 22:21
短期內應該會變「假期常規」
長遠而言有機會變真。常規
但唔會開全晚
唔開全晚係因為唔夠客,
如果藍田站至寶達一段改跟601走線就夠客既,
至於行車時間嘛,通宵時段都會少D既~
石頭 發表於 2026-6-22 22:29
唔開全晚係因為唔夠客,
夜繽紛呀嘛
其實開到0200都夠晒
石頭 發表於 2026-6-22 22:29
唔開全晚係因為唔夠客,
無得輸打贏要啦
依家只係等入多幾伙、爆多幾架車,計掂拉上補下