tommy14D 發表於 2026-6-22 21:03

AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:43
秀記呢條應該東九屋邨最好待遇的,除了有座擁3條半日,全日過海車外也有四條全日去油麻地,太子既巴士和一條 ...

荔枝角咪98C 214

JX9097 發表於 2026-6-22 22:06

kmb71k 發表於 2026-6-22 18:30
其實秀茂坪都算唔錯
繁忙時間有三條路線出中環
(600 / 601P / 619X)


朝早619X「過門而不停」

JX9097 發表於 2026-6-22 22:09

AtrHenu 發表於 2026-6-22 18:43
秀記呢條應該東九屋邨最好待遇的,除了有座擁3條半日,全日過海車外也有四條全日去油麻地,太子既巴士和一條 ...

南邨一帶有214/ 98C
秀明/ 曉光就真係靠朝早13P一班車走天涯

JX9097 發表於 2026-6-22 22:10

石頭 發表於 2026-6-22 20:59
突然出現2350,唔係0000,

可能好快開N線?


應該係銜接番依家N600頭車開0010

石頭 發表於 2026-6-22 22:15

JX9097 發表於 2026-6-22 22:10
應該係銜接番依家N600頭車開0010

而家係無N600,只係過年開左幾日就無再開啦~

JX9097 發表於 2026-6-22 22:21

石頭 發表於 2026-6-22 22:15
而家係無N600,只係過年開左幾日就無再開啦~

短期內應該會變「假期常規」
長遠而言有機會變真。常規
但唔會開全晚

石頭 發表於 2026-6-22 22:22

932gz6061 發表於 2026-6-22 10:08
加得唔錯

不過都係開得比表密

星期一至五1700-1900中環開12都企滿,


而家開緊8-10啦,開到8都要企幾個上山~

石頭 發表於 2026-6-22 22:29

JX9097 發表於 2026-6-22 22:21
短期內應該會變「假期常規」
長遠而言有機會變真。常規
但唔會開全晚


唔開全晚係因為唔夠客,


如果藍田站至寶達一段改跟601走線就夠客既,

至於行車時間嘛,通宵時段都會少D既~

JX9097 發表於 2026-6-23 00:06

石頭 發表於 2026-6-22 22:29
唔開全晚係因為唔夠客,




夜繽紛呀嘛
其實開到0200都夠晒

leungky0528 發表於 2026-6-23 00:09

石頭 發表於 2026-6-22 22:29
唔開全晚係因為唔夠客,




無得輸打贏要啦
依家只係等入多幾伙、爆多幾架車,計掂拉上補下
頁: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
查看完整版本: 九巴600加站及延長服務時間