kay 發表於 2026-6-24 07:04
觀塘山好多人要過海
佢聲稱對客量有好大見解 , 佢話咩就咩啦 ;P
其實 601 619 客量一直都唔差 , 尤其山上範圍根本係獨市 , 係唔知點解兩間公司都好似唔願做咁
600 而家嘅班次只不過係開始切合返實際需求
本帖最後由 leungky0528 於 2026-6-26 09:05 編輯
JX9097 發表於 2026-6-24 13:31
東九龍綫對安峯嚟講要落兩層
對安達/ 泰嚟講都要落一層
南邨又唔近個站
最上面我就唔太擔心,但東九龍線都係會剷到啲頭站
連九土呢啲鐵唔係頭站嘅地方都俾過運吉超前部署
600(以至601 619)嘅命途估計都係咁上下
唔好諗住唔積極做野就有足十年大運
樂仔〞 發表於 2026-6-26 00:44
佢聲稱對客量有好大見解 , 佢話咩就咩啦
其實 601 619 客量一直都唔差 , 尤其山上範圍根本係獨市 , 係 ...
朝早601 619連埋分枝密過MTR
就算唔知幾多客
剩係睇開幾多班車都大概估到掂唔掂
leungky0528 發表於 2026-6-26 09:04
最上面我就唔太擔心,但東九龍線都係會剷到啲頭站
連九土呢啲鐵唔係頭站嘅地方都俾過運吉超前部署
600( ...
601呢
九巴就肯定唔會用心做㗎喇
(因為有600名正言順搶客)
619呢...九巴一向都係睇淡
由工半變24小時都係城巴做推手
619X亦都係城巴自己劃線開
而且619行車時間略嫌長咗些少
600如果執到銅鑼灣一段
應該會幾好做
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-26 15:34 編輯
Del
樂仔〞 發表於 2026-6-26 00:44
佢聲稱對客量有好大見解 , 佢話咩就咩啦
其實 601 619 客量一直都唔差 , 尤其山上範圍根本係獨市 , 係 ...
有意見嘅歡迎提出:)
JX9097 發表於 2026-6-26 10:16
601呢
九巴就肯定唔會用心做㗎喇
(因為有600名正言順搶客)
自從有咗600之後感覺上601只會做到舊區客,前景真心覺得有啲唔明朗...
XZ4201 發表於 2026-6-27 00:53
自從有咗600之後感覺上601只會做到舊區客,前景真心覺得有啲唔明朗...
曉光街有新公屋
勉強都叫做有新客源
另外協和街頭畀佢加留仲個站做觀市客嘅話
應該就不愁客源嘅
但要睇兩間公司同運吉頭囉