AVW28 發表於 2026-5-22 11:20
新皇崗開左之後加多條976A落去執雞,不過有堆流水線跟係前面就...
當然,北角至筲箕灣都可選擇608,西灣 ...
仲有條682嘅
JX9097 發表於 2026-5-29 08:48
仲有條682嘅
朝早682啲車海仲密過條82,搶走哂班客
106縮短,朝早塞爆82之餘(682,694不經環翠,加上82感人班次),巴士公司又執唔到雞,可以放入回收筒
呢個post run咗咁多版都係傾106多過傾104,睇嚟104真係醫返都嘥藥費:(
hokachung 發表於 2026-5-30 02:59
呢個post run咗咁多版都係傾106多過傾104,睇嚟104真係醫返都嘥藥費
其實106都無咩大改空間
不過東鐵過海已成定局
去到呢個位仲頂得住既線
基本上可以長期保留
其他個D就視乎獨市位幾多
今時今日隨時CUT 104容易過103 113
不過兩巴應該係西區上無共識
因為104斬短
904轉兩味
905斬短都提過
是但行錯一步都會封死之後行法
hokachung 發表於 2026-5-30 02:59
呢個post run咗咁多版都係傾106多過傾104,睇嚟104真係醫返都嘥藥費
104 直接縮落港澳碼頭就算
1 仔 縮林士
2 仔 縮碼頭
留空間比 109/113 合併縮短好過
kay 發表於 2026-5-28 21:50
當年103取代113精彩D
103/113 邊年有建議過合併? 記性唔好😂
天空之神 發表於 2026-5-30 09:23
103/113 邊年有建議過合併? 記性唔好😂
不過小弟最近諗到一個優化呢個方案建議
睇下心情好唔好先擺出黎
但明顯好似104 113
今時今日計斬104易過113
kay 發表於 2026-5-30 09:41
不過小弟最近諗到一個優化呢個方案建議
睇下心情好唔好先擺出黎
始終 113 沿線唔少位置都唔近鐵路
即使需求唔算大,都唔容易取代到
104 與鐵路的重疊更為明顯
尤其東鐵過海可直達灣仔北,影響唔細
103 行九龍城返竹園都算順路
可以經東頭村道上返樂富
不過要取代 113 的話
西區/皇后大道東一帶就要交比其他過海線了
kay 發表於 2026-5-30 09:41
不過小弟最近諗到一個優化呢個方案建議
睇下心情好唔好先擺出黎
103 改經太子道西 界限街 東頭邨 黃大仙上竹園殺 113
109 182 食哂愛民
182 單腳做九龍塘
109 延長經花墟去白田
然後 104 縮上環,九龍區改去荔枝角/美孚
905 就可以安心縮短去林士街