atr_alx_trident 發表於 2026-6-1 03:36
有時冇10或者26嗰陣我搭23,喺西摩道落車,行完嗰啲樓梯之後對腳軟晒。104由皇后大道西行上去就有lift同 ...
咁西環同堅尼地城又好需要有條紅隧線去油尖旺?
重點從來唔係半山有無需要有條巴士線去油尖旺(雖然應該點都多客過 103 少少既),而係現時格局下最佳效益做法一定係 103 113 合併,但唔將 104 改上山代 103 都好難做到呢件事
S3BL100 發表於 2026-6-2 01:16
咁西環同堅尼地城又好需要有條紅隧線去油尖旺?
搞還搞
103銅鑼灣段維持現狀好啦,金鐘打後最多落地底
AtrHenu 發表於 2026-5-31 21:52
不如103跟113行培正油站經公主道(愛護動物協會)個頭做埋行做埋愛民客仲好,不過京士柏來回個頭無過海去灣 ...
不如叫104唔好行彌敦道改行公主道做埋愛民。
WM-ateu12 發表於 2026-6-1 18:36
灣仔游泳池塊肉唔算大,其實乘客角度倒不如,
過左舊入境處大樓之後向右行,直接入紅隧,節省行車時間
假 ...
同意,主要係 104 後來又改路線
差唔多去到金紫荊先調頭,行多咗一段路
如果可以告士打道直去紅隧
應該可快到一定時間,觀感也比較好
改行灣仔內街都係種選擇
依家灣仔道去旺角一帶,要行一段路到灣仔站
再搭去金鐘轉車,而如果 104 經灣仔道直去紅隧
時間上應該亦唔會慢太多 :time:
Toz 發表於 2026-5-31 22:35
奧運站有971
同埋904用970走線去彌敦道點都快過904
若果新巴架104變成做904A(即104澤安車到油麻地再跟971去堅尼地城)請問山東街至紅隧轉車站有乜嘢直接巴士可以去中上環,西營盤,金鐘PP和會展站訓練池??(唔係打算叫人坐2E,904A轉905,101合共$12.9解決問題,不過噤做會流失好多中環客兼巴士仔九公實出聲反對噤改):lol
Man@MFHK 發表於 2026-6-2 16:05
不如叫104唔好行彌敦道改行公主道做埋愛民。
巴士仔話104現時仲有少量彌敦道(文明里,TOP廣場)客去置地廣場,上環文娛中心噤改法實同113鬥撞客仲要失去石硤尾,白田兩邨班$2.6樂悠客去MK個間AEON和DONKI超市購物的直達服務安排.(分分鐘改完後客量仲衰退過同區117,171,971,904呢堆霉線):lol
AtrHenu 發表於 2026-6-2 18:45
巴士仔話104現時仲有少量彌敦道(文明里,TOP廣場)客去置地廣場,上環文娛中心噤改法實同113鬥撞客仲要失去 ...
講笑一則。:lol
彌敦道想去埋置地廣場、上環文娛中心,玩顛少少用埋12米車,上荷李活道掉頭。:lol
本帖最後由 Man@MFHK 於 2026-6-2 20:30 編輯
AtrHenu 發表於 2026-6-2 18:45
巴士仔話104現時仲有少量彌敦道(文明里,TOP廣場)客去置地廣場,上環文娛中心噤改法實同113鬥撞客仲要失去 ...
講得104改行公主道,即係叫佢食埋113何文田嗰份,其餘嘅位103、101已經可以分擔,條113可以安心上路。
至於你講嘅客源,前面嘅905已經係答案,後面嘅本身就係不務正業,不在考慮範圍內。
唯一問題係東頭至美東一帶無咗架過海車,如果要補償就睇吓捉103定104兜埋。
Man@MFHK 發表於 2026-6-2 20:18
講得104改行公主道,即係叫佢食埋113何文田嗰份,其餘嘅位103、101已經可以分擔,條113可以安心上路。
至 ...
呢個方案仲可以貪心少少
不過要補窿既位都多
自己都有類似建議
最後要用一招應該無人講過既方法去填部份窿
AtrHenu 發表於 2026-6-2 18:38
若果新巴架104變成做904A(即104澤安車到油麻地再跟971去堅尼地城)請問山東街至紅隧轉車站有乜嘢直接巴士 ...
如果呢段出到客, 104都唔會運櫈