RH7539 發表於 2026-6-13 21:53
個個都想要終極大獎,但係奬品就得一份
最理想解決方法:拖!
我諗九巴二揀一既話應該會揀葵翠線..
VK4642 發表於 2026-6-12 21:58
咁就飲蘋果汁同芒果汁
驚椰汁變壞,隔離放多支全日都飲到嘅蘋果汁都係好選擇,起碼飲唔到呢支都可以飲第二支頂肚,唔怕中署。
GC431 發表於 2026-6-13 22:02
如果海庭一早揀好咗,就應該直接派彩。
總好過而家有D公司無能力做爭住做
椰汁公司可能心諗:唔好理,我搶 ...
關口呢家野
唔入直路都唔會公佈邊日係吉日
小小運桔仔邊有權提早派彩
至於椰汁西公司
比佢釣到龜仔西而點
冇西帶袋仔 又冇西汁出
唔慌唔西污糟邋遢
starsessions 發表於 2026-6-13 22:47
關口呢家野
唔入直路都唔會公佈邊日係吉日
小小運桔仔邊有權提早派彩
幾時派彩,都係睇呀爺頭會幾時公怖完工啫,反正大家都知早極、都唔可能快過呀爺。
三獎都係獎,家陣係睇下邊個守唔住、真係走去派個大獎比椰汁公司啫,
假如真係發生呢樣嘢嘅,不如買定幾箱花生,坐定定睇住呢班人 點樣執呢個自己製造出嚟嘅爛攤子。
starsessions 發表於 2026-6-13 22:47
關口呢家野
唔入直路都唔會公佈邊日係吉日
小小運桔仔邊有權提早派彩
搶到隻金蛋就係英雄
反正表現幾差都好,有其他人幫拖
再唔係,深圳灣繼續出單層,送客俾城巴
RyanPun 發表於 2026-6-13 23:36
幾時派彩,都係睇呀爺頭會幾時公怖完工啫,反正大家都知早極、都唔可能快過呀爺。
三獎都係獎,家陣係睇 ...
咁又唔駛擔心,安全帶一役都無人需要問責
宏福苑一役亦都係冇曬下文
區區幾罐椰汁,政府仲可以消化
YUU 發表於 2026-6-8 14:04
976就咪鬼拎出嚟啦
得嗰幾班同客流相反,又唔到口岸
證明到啲咩呢
長假/Weekend前大把人喺農行出面等跑狗
咪睇下976A入埋口岸但要漫遊青公,係咪有吸引力囉
1. 976/976A 只到 新田
跑狗直達 落馬洲管制站/皇崗口岸
現時過關嘅人點會上限時限刻仲要轉車嘅 976/976A
2. 976A 原有服務當然要經 青山公路
新增服務都一定要?全部都要?
MANN1579 發表於 2026-6-14 02:49
1. 976/976A 只到 新田
跑狗直達 落馬洲管制站/皇崗口岸
現時過關嘅人點會上限時限刻仲要轉車嘅 9 ...
只係拉入皇崗 無講會改路
KU_7002 發表於 2026-6-14 00:20
長假/Weekend前大把人喺農行出面等跑狗
咪睇下976A入埋口岸但要漫遊青公,係咪有吸引力囉
...
從來都係時間就是金錢
特種兵睇得上巴士搭兩程比一程
都預左會慢
反而976A應該推任何路線
只要轉到佢就FREE唔係976A個程
咁就對整個香港島都公平
因為一轉車就要比兩程錢
有直車同無直車有一定差距
不過20分架976A
單邊每小時運力都唔過500
不如諗夠唔夠頂