williamau 發表於 2026-6-13 22:03
我諗九巴二揀一既話應該會揀葵翠線..
錯啦
老狗本身已經有元朗,配合買一送一轉乘計劃,其實無葵翠都問題不大,事關大欖都係送錢比九巴。
反而,烏龜養殖場,可以踏足新界東呢個網絡,扭轉晒成個新界東嘅局面。即係如果老狗拎到烏溪沙,成個新界區玩晒。
葵芳只可以說好適合比老狗做,但並唔係老狗最想要嘅禮物。
RH7539 發表於 2026-6-14 09:42
錯啦
老狗本身已經有元朗,配合買一送一轉乘計劃,其實無葵翠都問題不大,事關大欖都係送錢比九巴。
仲可以一次過拎哂兩條駁鐵線(元朗+古洞),又守住古洞新區
RH7539 發表於 2026-6-14 09:42
錯啦
老狗本身已經有元朗,配合買一送一轉乘計劃,其實無葵翠都問題不大,事關大欖都係送錢比九巴。
葵青客會比新線吸曬,會不會專登入元朗轉已經係一個問題,兩條新界線對九巴影響勁大,所以我先幫九巴做啦啦隊,唔係由得佢地爭
hadboy5 發表於 2026-6-14 10:12
葵青客會比新線吸曬,會不會專登入元朗轉已經係一個問題,兩條新界線對九巴影響勁大,所以我先幫九巴做啦 ...
葵翠線可以搶到荃灣跑狗客,以前可能葵青客想用皇崗過關就要搭車去荃灣轉車
KU_7002 發表於 2026-6-14 00:20
長假/Weekend前大把人喺農行出面等跑狗
咪睇下976A入埋口岸但要漫遊青公,係咪有吸引力囉
...
港島跳狗上客點有限,跟A12行點都有吸引力過跑狗!
hadboy5 發表於 2026-6-14 10:12
葵青客會比新線吸曬,會不會專登入元朗轉已經係一個問題,兩條新界線對九巴影響勁大,所以我先幫九巴做啦 ...
到元朗無論是轉B1還是轉B9,都是極之吊腳和不方便的,我覺得個情況仲衰過W3/270AB蓬瀛落車行去名都轉78A!所以,若大欖能轉九巴過境線,一定狂吸轉車客,分分鐘開線不久就加短棍。
Phoenix 發表於 2026-6-14 11:41
到元朗無論是轉B1還是轉B9,都是極之吊腳和不方便的,我覺得個情況仲衰過W3/270AB蓬瀛落車行去名都轉78A ...
所以葵翠線九巴做到與做唔到,兩個世界,如果葵翠加烏龜全中,九巴有排唔駛蝕
hadboy5 發表於 2026-6-14 11:54
所以葵翠線九巴做到與做唔到,兩個世界,如果葵翠加烏龜全中,九巴有排唔駛蝕 ...
但三份獎品三間公司人人有份,葵翠&烏龜係獨立兩份獎品,只能2選一。
hadboy5 發表於 2026-6-14 11:54
所以葵翠線九巴做到與做唔到,兩個世界,如果葵翠加烏龜全中,九巴有排唔駛蝕 ...
如果我係九巴, 我會揀葵翠線, 起碼有大欖包底先
加上, 有機會都吸到少部份九龍客會起大欖轉返葵翠線去皇崗, 全部肯定自己袋哂先
其實最大嘅爭議性係-
應該係會費公司有冇能力去經營一條大線
九巴同城巴嘅資源(不論車隊及司機都非常充足),而過去嘅表現,大家都有目共睹,甚至深圳灣某程度上,係城巴幫手執屎
但係基於運輸署需要平衡各方利益,會唔會衝動比大嶼山,真係未知之數。