樂仔〞 發表於 2026-6-14 16:58
嶼巴如果一定只能出雙層就真係做唔掂新東線
但如果外援都收貨嘅話 , 嶼巴搵車應該反而容易過九城
首先個站要食得起先啦
本帖最後由 MANN1579 於 2026-6-15 20:13 編輯
想講兩點
1. 2025年尾 黃巴張主席離任,羅主席接任
2. 新電巴訂單 Wright 20 最符合經濟與運作效益
但 Wright 10 BYD 10 組合卻更符合整體長遠利益!
本帖最後由 RyanPun 於 2026-6-15 20:38 編輯
hadboy5 發表於 2026-6-15 19:12
跑狗無乘車優惠㗎,不過唔緊要,大家有份承受,睇表演,反正新東區佬夠曬惡,整多條後備線都係能力範圍內 ...
覺得自己可以control得到所有嘢咪有佢囉,反正有人唔介意比椰汁公司中大獎嘅,控制到椰汁公司嘅咪你叻囉,控制唔喇喎,隨時比人拉住你走都唔知。
好似當年89D/83X咁樣,明明係捆綁式重組、新東班區佬都可以嘈到只做單邊重組、另一邊繼續兜上去,埋單仲賺多咗條89S
反正花生就隨時預備,我只係好想知 當椰汁公司整攤屎出嚟、班人可以做到啲乜嘢?
樂仔〞 發表於 2026-6-14 16:58
嶼巴如果一定只能出雙層就真係做唔掂新東線
但如果外援都收貨嘅話 , 嶼巴搵車應該反而容易過九城
會費公司開新皇崗初期似會長租老冠堆非專A95
甚至直接過檔
分分鐘堆迪迪尼單層MAN都有份
(話說冠利青年去咗邊?)
山陽岡山 發表於 2026-6-15 22:45
會費公司開新皇崗初期似會長租老冠堆非專A95
甚至直接過檔
其實依家都多左人估會費公司做
基本上都係要搵外援
變相要比一個不能批新線比會費公司的理由
其實難度高好多
除左佢無心調車服務
但皇崗呢D大PROJECT
邊個接手一開波應該都唔夠膽做爛市
變相3間公司其實優勢上無邊間突出
如果講車隊就九巴一定贏
但會費公司有一優勢係
事前無TABLE PRIZE禮物
RyanPun 發表於 2026-6-15 20:35
覺得自己可以control得到所有嘢咪有佢囉,反正有人唔介意比椰汁公司中大獎嘅,控制到椰汁公司嘅咪你叻囉, ...
當俾個機會紅公司有位入
同埋俾啲區佬知俾第二間做會係點
新皇崗咁大Project運輸處都可以以空間不足齋招四條
齋俾現有三條線入,仲要諗住小巴可以分餅仔
反而好似港珠澳咁又學唔到
kay 發表於 2026-6-15 22:59
其實依家都多左人估會費公司做
基本上都係要搵外援
人?
會費公司要嘔返啲人做全日通同荃灣跑狗恢復正常班次
仲抽到人做新線?
EvilKo 發表於 2026-6-16 11:06
人?
唔緊要啦…大把人支持會費公司做,做左先算啦…爆鑊中家一齊享受
講到好似各大公司係臨開線先知派彩、臨開線先買車、臨開線先請人咁….
brian 發表於 2026-6-16 12:12
講到好似各大公司係臨開線先知派彩、臨開線先買車、臨開線先請人咁….
咁各公司有在手的車原本係為咩理由而買咗擺響度唔出牌?
至少唔存在果間公司個個都話係係為咗一條唔存在路線而買定車,而家反而係為另一條唔知會唔會出現的線加行李架?