估
葵翠 紅(大欖轉乘)
烏龜 紅(新東 黃都有條B8, 各人一人一條各有各做)
屯門+啟德 黃
SP12 變紅 或 取消
3ASV174 發表於 2026-6-18 02:18
屎水拎葵翠都可以係大家心目中嘅爆冷㗎
點解要覺得經大欖就一定要俾麻雀婆
九巴喺葵翠站頭有擺員工休息室,
如果唔中,就可能要跟67A一齊搬走;P
不過連葵青啲轉乘都全斷,冷門到咁,得唔得㗎:lol
咁我估九巴都要力爭做葵翠線既,除了大欖隧道轉車站外,仲有九巴都應該會驚 279X 客源落入其他巴士公司,如果葵翠線自己做返,只係左手交右手
qualcomm 發表於 2026-6-18 08:57
始終覺得B2迫到上次深圳灣口岸大亂應該會判死刑
B2之亂又點? 佢揹住成個大嶼山社會責任你無可能唔比佢
cruisesnet 發表於 2026-6-18 11:49
B2之亂又點? 佢揹住成個大嶼山社會責任你無可能唔比佢
同埋當日只係B2亂咩,全世界都亂啦!係某些自以為係嘅人,收到少少風就跑出嚟好似猜燈謎咁,喺度帶風向姐。
PE3529 發表於 2026-6-18 12:13
同埋當日只係B2亂咩,全世界都亂啦!係某些自以為係嘅人,收到少少風就跑出嚟好似猜燈謎咁,喺度帶風向 ...
亂都要分程度,人哋開埋加班車都亂咁係非戰之罪,但B2系擺明係躺平爆鑊乜都唔理攪到亂上加亂,咁樣hea做擺明落阿爺面啦
hadboy5 發表於 2026-6-18 08:20
咁爆冷都可以城記完全唔中,話都到明爆冷,什麼都有可能發生,原本一人一份獎品到兩間獨覽
Btw,如果城記 ...
三份獎品人人有份, 計埋過海同元天線
三種顏色比例係 2:2:2 定係 3:2:1 呢?
SSBT 發表於 2026-6-17 22:44
新皇崗口岸目前仲係屬於深圳,
可能係法律問題
其實與深圳灣一樣,人大開會授權把新皇崗口岸港方口岸區歸給香港管轄,然後本地立法處理口岸事宜,要等也正常。
會唔會再爆冷D,新東人人有份
咁鍾意龜就俾會費
但又驚佢做唔掂,將日間版N73斬開兩忽
上水粉嶺就俾麻雀
沙田大圍就俾阿嬸
又完全同龜線冇重疊
本帖最後由 MANN1579 於 2026-6-18 21:19 編輯
雖然都係靠估, 但估都要有個合理框架
假定按原計劃只有四條招標線 (新線或分拆是以後嘅事)
1. 會費主將個 tone 係幾堅定同一致 (雖然有C味,信譽無從肯定)
但根據論述
大獎:大烏龜二獎-葵翠三獎: 綠悠悠加龜仔
a. 有身分證就有獎 (各路人馬認為大烏龜先係大獎)
b. 結果已經落實 (會費做唔做得掂係另一回事)
c. 會費會在新界同大家見面 (當然 油油 都係新界一部分)
2. 大埔 同 沙田 嘅地區交通組織在差不多同一時間傳出會費中大獎
空穴來風,至低限度證實傳聞係有根據 (有心人「烽火戲諸侯」就無辦法!)
開全熱門: 大獎: 黃 二獎: 紅 三獎: 綠白
爆 10 倍半冷: 大獎: 綠白二獎: 紅 三獎: 黃
爆 50 倍冷門: 大獎: 綠白二獎: 黃 三獎: 紅
爆 99 倍大冷: 話明大冷,無人估到!