RyanPun 發表於 2026-6-14 21:54

FBI2 發表於 2026-6-14 20:10
如果識咁玩,B2系晨早做左啦.

呢間公司都出哂名廢,既然咁想中蕉皮就中飽佢。我係你就有骨氣啲,唔需要下下都做好人幫手執、有得班人執返自己啲屎。
有陣時齋做旁觀者,都算係放過自己。



Jamesho81 發表於 2026-6-14 22:48

RyanPun 發表於 2026-6-14 21:54
呢間公司都出哂名廢,既然咁想中蕉皮就中飽佢。我係你就有骨氣啲,唔需要下下都做好人幫手執、有得班人執 ...

其實一開始派啲甜頭俾紅公司
N73做埋日間服務咪唔會有依個煩惱
咪唔怕島主中烏龜做唔掂,起碼有紅公司包到新界東嗰底
運吉成日就怕踩中東鐵條尾,永遠都出唔到啲正常路線
好地地派條線俾紅頂雞頭唔得嘅

西記West 發表於 2026-6-15 00:04

Jamesho81 發表於 2026-6-14 22:48
其實一開始派啲甜頭俾紅公司
N73做埋日間服務咪唔會有依個煩惱
咪唔怕島主中烏龜做唔掂,起碼有紅公司包 ...

等睇已完成功爭取

hadboy5 發表於 2026-6-15 00:35

西記West 發表於 2026-6-15 00:04
等睇已完成功爭取

拉273D或276D入去,乜都解決曬

kay 發表於 2026-6-15 06:53

會費公司做會唔會做到咩色都有;P

車要搵其實唔難
差在要幾多先夠

JH_LE4612 發表於 2026-6-15 09:19

樂仔〞 發表於 2026-6-14 16:58
嶼巴如果一定只能出雙層就真係做唔掂新東線
但如果外援都收貨嘅話 , 嶼巴搵車應該反而容易過九城



B2冇啲非過境流水咪可以,啟德屯門同理,大烏龜嘅過境非過境比例分分鐘一比一,用單門旅遊巴肯定過鐘。

kingprowm 發表於 2026-6-15 15:23

其實應該都大局已定吧

應該冇乜理由將葵翠或烏龜沙交由椰汁經營掛

leefung 發表於 2026-6-15 15:35

hk20020062 發表於 2026-6-14 18:59
我提議屯門線「全日」氹愚巴安份守己

屯門本身有44B系去皇崗,假日屯門線係幫補小巴運力問題...

平日行小巴已經夠...只係點調度上水/蓮塘/粉嶺車去支援皇崗...

另外現有資源下,最好係黃巴行烏龜,葵芳行紅巴,椰汁行屯門/啟德...
而啟德有潛力改行行鑽石山/黃大仙全日去皇崗.....

leefung 發表於 2026-6-15 15:43

山陽岡山 發表於 2026-6-14 19:19
屯門線全日係懲罰年年有意外嘅44系嘅最好方法

如果要罰,運吉一早比261S玩半全日...

Jamesho81 發表於 2026-6-15 15:45

kay 發表於 2026-6-15 06:53
會費公司做會唔會做到咩色都有

車要搵其實唔難


做烏龜都好易抽車
抽中大,培僑,聽濤雅苑
再抽帝都環島都夠佢做
差在冇低地台冇企位
頁: 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47
查看完整版本: 太公分豬肉番外篇