Jamesho81 發表於 2026-6-15 15:46

hadboy5 發表於 2026-6-15 00:35
拉273D或276D入去,乜都解決曬

拎條現成N73做日間最直接
重點係拉得長先收得貴
拉273D肯定唔會

hadboy5 發表於 2026-6-15 16:56

Jamesho81 發表於 2026-6-15 15:46
拎條現成N73做日間最直接
重點係拉得長先收得貴
拉273D肯定唔會

273D負責執屎姐,如果會費公司搶到烏龜沙,回車快又快到上水兼到粉嶺南,又可以善用廢線,一舉幾得

B.B.B. 發表於 2026-6-15 17:00

Jamesho81 發表於 2026-6-15 15:45
做烏龜都好易抽車
抽中大,培僑,聽濤雅苑
再抽帝都環島都夠佢做


棍頭不能做專利

Jamesho81 發表於 2026-6-15 17:40

hadboy5 發表於 2026-6-15 16:56
273D負責執屎姐,如果會費公司搶到烏龜沙,回車快又快到上水兼到粉嶺南,又可以善用廢線,一舉幾得 ...

我係紅公司梗係執盡啲屎
照開N73日間,不過多人就開北區短棍
反正北區有拍卡機咪玩到分段
主線順手做大埔同沙田,一舉三得
島主點擺爛都唔驚,紅公司一線做晒新界東
善用273D不如善用N73,反正通宵都佢玩晒
補多個日間就全日24小時都係佢,走線都唔駛再劃

3ASV174 發表於 2026-6-15 17:56

JH_LE4612 發表於 2026-6-15 09:19
B2冇啲非過境流水咪可以,啟德屯門同理,大烏龜嘅過境非過境比例分分鐘一比一,用單門旅遊巴肯定過鐘。 ...

B2 拆 B2P 已經表示佢唔志在流水

事實上 B 線都唔應該兼做流水,專心做過境客就好

Jamesho81 發表於 2026-6-15 18:14

3ASV174 發表於 2026-6-15 17:56
B2 拆 B2P 已經表示佢唔志在流水

事實上 B 線都唔應該兼做流水,專心做過境客就好


但係新皇崗烏溪沙線又係咁劃線
仲要做埋古洞北

MANN1579 發表於 2026-6-15 18:28

綜合版內各路權威到這一刻訊息嘅交集
「皆大歡喜」或更細緻嘅「三份禮物」論
似是最正路結果,差異只在「花落誰家」
如果爆冷,訊息量同背後嘅「微言大義」
對後續嘅影響,非常值得「玩味」!


FBI2 發表於 2026-6-15 18:59

本帖最後由 FBI2 於 2026-6-15 19:07 編輯

MANN1579 發表於 2026-6-15 18:28
綜合版內各路權威到這一刻訊息嘅交集
「皆大歡喜」或更細緻嘅「三份禮物」論
似是最正路結果,差異只在「花 ...

會費中大獎都是一個好事呀,區佬覺得係新野,當然後續就不好說。

不過,到時搵會費阿媽整條貴價跑狗係隔離都清到客既,仲要有豪華3+2座。

俾個機會交下會費。

西記West 發表於 2026-6-15 19:01

MANN1579 發表於 2026-6-15 18:28
綜合版內各路權威到這一刻訊息嘅交集
「皆大歡喜」或更細緻嘅「三份禮物」論
似是最正路結果,差異只在「花 ...

九巴一條荔翠搭條N73全日已經夠哂飽

hadboy5 發表於 2026-6-15 19:12

FBI2 發表於 2026-6-15 18:59
會費中大獎都是一個好事呀,區佬覺得係新野,當然後續就不好說。

不過,到時搵會費阿媽整條貴價跑狗係隔 ...

跑狗無乘車優惠㗎,不過唔緊要,大家有份承受,睇表演,反正新東區佬夠曬惡,整多條後備線都係能力範圍內
頁: 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48
查看完整版本: 太公分豬肉番外篇