YP5520 發表於 2026-6-18 00:24

hadboy5 發表於 2026-6-18 00:21
全部會費公司定全部城巴,爆冷呢個字眼好特別下

全部就冇可能囉,你冇睇到人人有份咩?

3ASV174 發表於 2026-6-18 02:18

hadboy5 發表於 2026-6-18 00:21
全部會費公司定全部城巴,爆冷呢個字眼好特別下

屎水拎葵翠都可以係大家心目中嘅爆冷㗎

點解要覺得經大欖就一定要俾麻雀婆
屎水垃圾減一蚊轉乘網絡都中到十四鄉,大欖轉乘可能有人覺得唔重要都唔定

Man@MFHK 發表於 2026-6-18 03:06

hadboy5 發表於 2026-6-18 00:21
全部會費公司定全部城巴,爆冷呢個字眼好特別下

全部九巴咪爆冷囉;P

西記West 發表於 2026-6-18 03:21

FBI2 發表於 2026-6-17 23:41
島主三十年來交左幾多會費北爺,大家又知唔知?




估會費中啟德
麻雀婆烏溪沙
阿嬸屯門+葵翠

Jamesho81 發表於 2026-6-18 07:18

西記West 發表於 2026-6-18 03:21
估會費中啟德
麻雀婆烏溪沙
阿嬸屯門+葵翠

我反而覺得紅中啟德
會費中烏龜,葵翠
夠晒爆冷

hadboy5 發表於 2026-6-18 08:07

本帖最後由 hadboy5 於 2026-6-18 08:55 編輯

Jamesho81 發表於 2026-6-18 07:18
我反而覺得紅中啟德
會費中烏龜,葵翠
夠晒爆冷
係就好,睇下點樣無咁大個頭戴咁大頂帽

hadboy5 發表於 2026-6-18 08:20

Jamesho81 發表於 2026-6-18 07:18
我反而覺得紅中啟德
會費中烏龜,葵翠
夠晒爆冷

咁爆冷都可以城記完全唔中,話都到明爆冷,什麼都有可能發生,原本一人一份獎品到兩間獨覽
Btw,如果城記完全唔中就精彩,唔知有沒有意補返皇巴係上水鄉村的客,始終青公的人唔少係搭皇巴返大陸

qualcomm 發表於 2026-6-18 08:57

LN9267 發表於 2026-6-17 12:51
正常的,始終口岸又未公佈哪一天開,TD不能公佈。




始終覺得B2迫到上次深圳灣口岸大亂應該會判死刑

qualcomm 發表於 2026-6-18 09:16

就咁睇堆Volvo B8L用嚟補B2缺口,因為深圳地鐵13號線月尾開通到光明區

平日已經用梅窩矮車做B4亞博,次次都迫大陸人等兩三個鐘

唔通又係啟德等兩三個鐘?

andy92 發表於 2026-6-18 09:22

qualcomm 發表於 2026-6-18 09:16
就咁睇堆Volvo B8L用嚟補B2缺口,因為深圳地鐵13號線月尾開通到光明區

平日已經用梅窩矮車做B4亞博,次次 ...

拉 SP12 入埋皇崗咪唔駛等兩三個鐘 ;P
頁: 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51
查看完整版本: 太公分豬肉番外篇