violet 發表於 2026-6-22 21:02

JX9097 發表於 2026-6-21 23:11
直頭係貴到離譜
又貴、又慢、又疏
完全睇唔出有咩空間贏


唔疏喎,尤其寶琳690加691非繁都係唔洗十分鐘就有車

JX9097 發表於 2026-6-22 22:03

violet 發表於 2026-6-22 21:02
唔疏喎,尤其寶琳690加691非繁都係唔洗十分鐘就有車

講得唔夠清楚
係將線通車後縮嗰下

YP5520 發表於 2026-6-22 22:17

AtrHenu 發表於 2026-6-22 20:42
最衰當年黃鬼係1998年9月接手619,690個時A600堆黃老太已經收工唔係既話都可以拿出嚟同5A,98,71一齊做最後 ...

夠你亂咁嗡咁黐線,由城巴第一日接手過海線開始就已經冇用過熱狗行過海線囉

FBI2 發表於 2026-6-22 22:37

YP5520 發表於 2026-6-22 22:17
夠你亂咁嗡咁黐線,由城巴第一日接手過海線開始就已經冇用過熱狗行過海線囉
...
呢樣特工可以拍心口証實,城巴自1993年開始有過海專利線開始,冇派過熱狗做過海專利.

3ASV174 發表於 2026-6-22 23:06

Toz 發表於 2026-6-22 00:10
早繁將隧好惡頂,乜事都無只係落下雨塞半個鐘都得,翠林到將轉八個字都黎緊
係優化走線角度690應該認真諗 ...

開咗 600 就唔使諗了

不過事實證明 690 一早反轉係會做返起
就算完全倒晒寶林都有賺
況且根本唔會倒晒,以 690 今日班次搭得佢都預咗只係買個位

poondriver 發表於 2026-6-22 23:09

JX9097 發表於 2026-6-22 22:03
講得唔夠清楚
係將線通車後縮嗰下

692係將線通車後都頂左一年幾繁時個位數班次 並唔係一通車就縮

JX9097 發表於 2026-6-23 00:07

3ASV174 發表於 2026-6-22 23:06
開咗 600 就唔使諗了

不過事實證明 690 一早反轉係會做返起


不如直接縮去翠林啦
咁就最啱你feel

XZ4201 發表於 2026-6-23 00:51

JX9097 發表於 2026-6-21 23:11
直頭係貴到離譜
又貴、又慢、又疏
完全睇唔出有咩空間贏


693唔慢喎,當然如果想更快可以東隧之後直落銅記

Toz 發表於 2026-6-23 06:40

本帖最後由 Toz 於 2026-6-23 06:42 編輯

JX9097 發表於 2026-6-22 10:29
九巴點會畀城巴叉隻腳落去觀塘山?
同埋690逆走先倒走一半客
咁大風險嘅事點會做

上繁寶康公園去將轉最快都要15分鐘,行山都到左啦
等連德道天橋起好,安達臣山頂更多人入伙,將軍澳道倒塞入將隧問題再進一步加劇

除非由寶順路開始到將轉有上繁巴士專線勸退其他車,反過來塞返落寶琳路...

AtrHenu 發表於 2026-6-23 07:14

本帖最後由 AtrHenu 於 2026-6-23 08:27 編輯

XZ4201 發表於 2026-6-23 00:51
693唔慢喎,當然如果想更快可以東隧之後直落銅記
據說巴士仔當年693走線係尚德商場係296D走線到東隧轉車站跟690(海傍版)行,所以點都要做埋舊北角(新光戲院)客否則以當年調鐵,將鐵屋苑都未入伙下跟673P,692P個隻實會唔夠客個隻.(不過噤既路線當年收足$15.3一定好揾架961,373,307,681呢堆):lol


btw,當年好像廣明苑好像兩繁巴士仔開咗架693P跟601P模式照顧該區返工需要??(不過唔知客量係點):lol
頁: 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19
查看完整版本: 點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?