天空之神 發表於 2026-6-7 18:59
118 又中伏
更加唔會傾
118九巴中途插入去做嘅
Choi 發表於 2026-6-8 18:26
103冇西半山不如唔好做,哪怕薄扶林道上蒲飛路一樣咁話
NONONO
可以係103拉長由西環海皮做總站,士美菲路上薄扶林道行番103原線
西九小確幸 發表於 2026-6-8 11:11
澳門模式最後咪又係失敗太公分豬肉變返一人一線
搞衰件事咪可以撥亂反正
差在點操作
但個人認為有公司係聯營方面有著數
唔會肯放棄
GA6072 發表於 2026-6-8 20:19
NONONO
巴士公司仲會唔會用士美菲路上落?