天空之神 發表於 2026-6-7 20:03

kay 發表於 2026-6-7 19:31
但又咁講118之後都出現過類似建議

似乎係有D誘因


905 已經係過左但未傾得掂數

其實 104 905 一人一條咪好
同樣 109 113 一人一條
反正各自拎靚時段應該做哂成條唔係屎就比對家

無左新巴之後係少一個因素

AtrHenu 發表於 2026-6-7 20:49

天空之神 發表於 2026-6-7 20:03
905 已經係過左但未傾得掂數

其實 104 905 一人一條咪好


根本就係巴士仔厹公玩野唔肯貼$12.9俾人橙汁巴黃鬼將109,113,101,113,104,905下否則一早縮短咗十世,但講到尾當948,904改組加時都傾唔掂數搞轉乘,改時間..等方案仲點會縮呢堆線.:lol

brianso198 發表於 2026-6-7 21:40

天空之神 發表於 2026-6-7 18:59
118 又中伏

更加唔會傾

當年個重組,110原本新巴都有好時段,一個唔該畀九巴食埋

118又中伏連110都中伏


GA6072 發表於 2026-6-7 21:41

KU_7002 發表於 2026-6-6 15:04
即係縮得啦.....
不過上環依家無位,時辰未到

113士美菲路上薄扶林同103合併有無得諗

kay 發表於 2026-6-7 21:51

天空之神 發表於 2026-6-7 20:03
905 已經係過左但未傾得掂數

其實 104 905 一人一條咪好


一人一條其實唔做機會更大


聯營識玩就係公我贏字你輸

所以多年來點解好似有缺點但又唔拆左佢

即係件野仲係有佢可取地方


天空之神 發表於 2026-6-7 21:56

kay 發表於 2026-6-7 21:51
一人一條其實唔做機會更大




唔會啦

近呢 10 年兩巴互相提升競爭力打對家

反而而家鬥頹互相牽制對方咁解

西九小確幸 發表於 2026-6-8 11:11

kay 發表於 2026-6-7 19:31
但又咁講118之後都出現過類似建議

似乎係有D誘因


澳門模式最後咪又係失敗太公分豬肉變返一人一線:L

HY1012 發表於 2026-6-8 14:43

AtrHenu 發表於 2026-6-7 20:49
根本就係巴士仔厹公玩野唔肯貼$12.9俾人橙汁巴黃鬼將109,113,101,113,104,905下否則一早縮短咗十世,但講 ...

請問你嗡乜

HY1012 發表於 2026-6-8 14:47

tommy14D 發表於 2026-6-6 16:38
我認同102 110 118可以互轉已經好有用,但巴士公司都唔知點傾拎條2A出黎
606拆線606A只能轉106去做原價, ...

當年重組, 一人拎一條獨營線來轉車, 所以係港島2A九龍2C (203C)

Choi 發表於 2026-6-8 18:26

GA6072 發表於 2026-6-7 21:41
113士美菲路上薄扶林同103合併有無得諗

103冇西半山不如唔好做,哪怕薄扶林道上蒲飛路一樣咁話
頁: 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56
查看完整版本: 巴士公司有意削減104和106服務