hadboy5 發表於 2026-6-22 12:05
佢由一成立開始已經係社會責任啦…而家嶼南路況改善左咁多,雖然係大上大落,但已經好過以前唔少,無咁傷 ...
對巴士公司嚟講,其實全部蛋撻價路線都係社會責任啦;P
KU_7002 發表於 2026-6-22 13:08
嶼南係咪差到叫「營運惡劣」啊
我覺得會費公司做島內真心唔差,甚至係水準之上。只係島外就做到一鑊粥,不過疫情前其實島外都做得唔錯,只係疫情後唔知發乜神經。
KU_7002 發表於 2026-6-22 13:08
嶼南係咪差到叫「營運惡劣」啊
三大專營巴士集團來講, 最細又係佢, 環境最差又的當係佢
FBI2 發表於 2026-6-22 13:59
我覺得會費公司做島內真心唔差,甚至係水準之上。只係島外就做到一鑊粥,不過疫情前其實島外都做得唔錯, ...
疫情時期 11 同 23 就算大排長龍都做到車接車清客,算係做得好好
kingprowm 發表於 2026-6-22 15:57
疫情時期 11 同 23 就算大排長龍都做到車接車清客,算係做得好好
同意,但疫情後,無咁車接車
hadboy5 發表於 2026-6-22 16:45
同意,但疫情後,無咁車接車
你春雞安全車速,蛇都死啦