williamau 發表於 2026-6-21 21:20

唔知會唔會7月1日公佈幾時開個口岸同咩公司做D新線呢

chowchi 發表於 2026-6-21 21:54

本帖最後由 chowchi 於 2026-6-21 21:59 編輯

葵芳, 元天, N73, 日頭版 N73 比麻雀婆
烏龜 比島主
西隧過海, 屯門, 啟德, SP12 比阿嬸

都唔係唔皆大歡喜既,只要有日頭版 N73 包底,去倒上水/粉嶺比人轉東鐵,就唔怕島主爆鑊啦
日頭版 N73 跟 N73 經上水站/彩園, 粉嶺南, 粉嶺站/蓬瀛仙館, 去到華明咪夠皮,一個唔該拉 78B 皇后山 -> 華明 -> 彩園 -> 新皇崗咁做,仲 happy


利申:純預測

DC3938 發表於 2026-6-21 21:57

chowchi 發表於 2026-6-21 21:54
葵芳, 元天, N73, 日頭版 N73 比麻雀婆
烏龜 比島主
西隧過海, 屯門, 啟德, SP12 比阿嬸


都係你預測?

YP5520 發表於 2026-6-21 22:00

hadboy5 發表於 2026-6-21 20:15
最緊要九巴做葵翠姐,其他話知佢萬一葵翠俾會費做,仲大獲
既然你都知結果,不如此刻代運吉宣佈
...

天機不可洩漏,你想佢被消失嗎?

nokia 發表於 2026-6-21 22:21

本帖最後由 nokia 於 2026-6-21 22:23 編輯

個人估計:
葵翠線-九巴 (可以提供龐大轉乘網絡)
啟德線-城巴 (SP12已經係相約路線)
屯門線-城巴 (逢星期六日要嘔大量車+人)
烏溪沙線-新大嶼山巴士 (買咗咁多新車,唔係全日服務,好似浪費左)

RH7539 發表於 2026-6-21 22:24

chowchi 發表於 2026-6-21 21:54
葵芳, 元天, N73, 日頭版 N73 比麻雀婆
烏龜 比島主
西隧過海, 屯門, 啟德, SP12 比阿嬸


唔會有日頭版N73

RH7539 發表於 2026-6-21 22:28

YP5520 發表於 2026-6-21 22:00
天機不可洩漏,你想佢被消失嗎?

最理想:

九巴:276B , 葵翠 , N73 (提早至2230 頭車)
城巴:976A , 烏溪沙
大嶼山:啟德 , 屯門

不過理想還理想,現實就係殘酷

Jamesho81 發表於 2026-6-22 07:32

RH7539 發表於 2026-6-21 22:24
唔會有日頭版N73

我覺得會遲到,但之後都應該會有啲類似嘅嘢
得通宵冇日頭服務點睇都好怪
係得廣福邨會同烏溪沙嗰條撞位
如果又係日頭叫人坐東鐵依啲理由就算啦
鐵都去唔到新皇崗

kmb71k 發表於 2026-6-22 08:00

Jamesho81 發表於 2026-6-22 07:32
我覺得會遲到,但之後都應該會有啲類似嘅嘢
得通宵冇日頭服務點睇都好怪
係得廣福邨會同烏溪沙嗰條撞位


大埔走線又係怪雞嚟
又係喺廣福邨兜圈就算
大埔墟唔經都算
連最嘔出客嘅大埔中心都唔經
都唔知邊個天才又設計埋啲咁嘅走線出嚟


kmb71k 發表於 2026-6-22 08:05

chowchi 發表於 2026-6-21 21:54
葵芳, 元天, N73, 日頭版 N73 比麻雀婆
烏龜 比島主
西隧過海, 屯門, 啟德, SP12 比阿嬸


如果大嶼山巴士玩新界東
就幾乎肯定唔會有N73日間版出嚟
78B拉長更加天荒夜譚

頁: 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51
查看完整版本: 太公分豬肉番外篇