lsc04d11 發表於 2026-6-21 17:11
直至現時(21號下午5時)
睇嚟爆鑊唔係嶼巴問題 而係的士引致深圳灣大橋全封問題...... ...
我講果時係尋日,今天三點幾有交通意外,點同呢
RH7539 發表於 2026-6-21 16:48
咁你又唔錯,而家唔係一人一票選特首
大家咁諗,唔代表巴士公司咁做,亦唔代表政府會順從民意
同埋新界東都仲有好多窿位俾紅公司入
紅公司都可以大條道理俾N73做埋日間
椰汁做唔掂都仲有人包底有乜所謂
葵青就更加係跑狗先係業專利做副業
搞唔掂咪荃灣跑狗接埋嚟做,反正都轉到荃灣線
Jamesho81 發表於 2026-6-21 17:27
同埋新界東都仲有好多窿位俾紅公司入
紅公司都可以大條道理俾N73做埋日間
椰汁做唔掂都仲有人包底有乜所 ...
雖然如此,但N73 玩全日有難度,不過可以提早服務時間 (例如2100-2200 係最多人)
/
RH7539 發表於 2026-6-21 17:10
幾班車唔夠九叔食 wor
仲有新界人口多
只要有客有營利,火速全日都得啦
不過啟德加行昂船洲橋呢啲,
點睇都係黃色公司做居多,
但有古洞粉北呢啲逆轉例子,
真係話唔埋有爆冷結果啫
本帖最後由 ENS529 於 2026-6-21 17:41 編輯
RH7539 發表於 2026-6-21 17:20
善水同九叔做關口同大型活動均非常有經驗,亦都肯接收意見去改善。
佢哋唔係唔會爆獲,而係佢哋會改善, ...
咁睇嚟烏溪沙泊位大戰,過多個幾月就可以每日上映;P
RH7539 發表於 2026-6-21 17:34
雖然如此,但N73 玩全日有難度,不過可以提早服務時間 (例如2100-2200 係最多人)
/
睇吓啲區佬有冇牙力
同埋叫紅公司做佢唔會托手踭
仲好可以分一杯羮
Jamesho81 發表於 2026-6-21 18:43
睇吓啲區佬有冇牙力
同埋叫紅公司做佢唔會托手踭
仲好可以分一杯羮
出到問卷拎意見,唔會無下文掛,對新界東區佬有信心,同意樓上師兄講法,晚上7點後開就完美
ENS529 發表於 2026-6-21 17:34
只要有客有營利,火速全日都得啦
不過啟德加行昂船洲橋呢啲,
呢排都好多逆轉結果,令大家跌曬眼鏡
hadboy5 發表於 2026-6-21 19:09
呢排都好多逆轉結果,令大家跌曬眼鏡
賽果據聞已經出咗
但要合適時間公怖
除左葵芳可以做九叔俱樂部,其他下星期會知
本帖最後由 hadboy5 於 2026-6-21 20:58 編輯
RH7539 發表於 2026-6-21 20:02
賽果據聞已經出咗
但要合適時間公怖
最緊要九巴做葵翠姐,其他話知佢萬一葵翠俾會費做,仲大獲
既然你都知結果,不如此刻代運吉宣佈:shutup: