.KD.8283. 發表於 2026-6-21 10:25

tommy14D 發表於 2026-6-21 09:35
19 個個都已經彩虹上爆咗, 要快啲上山嘅真係唯有坐600, 起碼安達安泰落咗一半人 ...

星期五晚9點幾見班XL709係啟鑽開轉出黎已經差唔多坐滿成架車
個時ETA睇番上山開緊15分一班

睇怕停完牛池灣村應該都頂閘上山

ENS529 發表於 2026-6-21 10:33

kay 發表於 2026-6-21 08:47
其實問題係安達臣個個都要搭車
但依家19做晒安秀/麗/柏/楹



其實山上應該要開條小巴或巴士線落到中秀啦,
嗰邊有齊商場街市圖書館等,應付到基本需要

不過連117B都可以拖成年,都係慳返啖氣...

tommy14D 發表於 2026-6-21 10:35

ENS529 發表於 2026-6-21 10:14
先前有站友放風話拉11C/11X上山都已經有大半年,
結果早兩個月先只有爭議性較大嘅11X出文件諮詢...



觀塘區反對聲音太大,依家兩個區喺度嘈嚟嘈去

ENS529 發表於 2026-6-21 10:57

tommy14D 發表於 2026-6-21 10:35
觀塘區反對聲音太大,依家兩個區喺度嘈嚟嘈去

其實如果拉11C,相信爭議會少好多,
秀茂坪同翠屏各有290A同89去黃大仙,
中間啲流水亦分別有1A同11B等幫手做,
絕對有空間食埋安達臣山上嘅新增客源

唔似11X啲土瓜灣紅磡獨市生意難處理
(何況重有安泰自轉問題要面對...)

Vittorio 發表於 2026-6-21 11:17

tommy14D 發表於 2026-6-21 06:24
行上山好過啦,而且仲有600㗎

上山商場同附近d路未搞掂要兜去安麗先上到山

行過兩次都唔行:(

leungky0528 發表於 2026-6-21 14:02

Vittorio 發表於 2026-6-21 11:17
上山商場同附近d路未搞掂要兜去安麗先上到山

行過兩次都唔行

成日叫行山,有幾多個知道成個山頭無遮蔭
安秀行去領展商場都起碼15分鐘
做多條流水線都不為過

tamabaron 發表於 2026-6-21 17:04

leungky0528 發表於 2026-6-21 14:02
成日叫行山,有幾多個知道成個山頭無遮蔭
安秀行去領展商場都起碼15分鐘
做多條流水線都不為過 ...

真 山上面睇就好近 行起上來就其實下下10-15分鐘 就算東九龍綫開都係一樣根本要接駁

運吉認為有兩條天橋就唔使坐車㗎 但一條就最近安麗落都5分鐘先到安秀路公園,再5分鐘先到堅樂,仲要行多少少先到秀茂坪商場 一條就安秀都要行5分鐘仲要周圍乜都冇嘅山路再行5分鐘先到寶達 大熱天真係行一次已經唔想再行

axe 發表於 2026-6-21 19:53

tamabaron 發表於 2026-6-21 09:38
不如認真全日13 / 開13s, 加條觀塘綫好過係唔係都堆晒落一條線

基本上4安已經全部入伙 厹cut 車搶線就叻...

將13D/13P延長上去加密班次都可以

tommy14D 發表於 2026-6-21 19:55

tamabaron 發表於 2026-6-21 17:04
真 山上面睇就好近 行起上來就其實下下10-15分鐘 就算東九龍綫開都係一樣根本要接駁

運吉認為有兩條天 ...

依家上面咁嘅交通佢真係預咗班人行路為主

932gz6061 發表於 2026-6-21 20:00

ENS529 發表於 2026-6-21 10:14
先前有站友放風話拉11C/11X上山都已經有大半年,
結果早兩個月先只有爭議性較大嘅11X出文件諮詢...



架11X連區佬都話唔好搞咁樣上去,一係就拆支線

依家紅鬼同TD都係準備霸王硬上弓 吹呀

頁: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11
查看完整版本: 安達臣居民苦訴回家難