tommy14D 發表於 2026-6-21 09:35
19 個個都已經彩虹上爆咗, 要快啲上山嘅真係唯有坐600, 起碼安達安泰落咗一半人 ...
星期五晚9點幾見班XL709係啟鑽開轉出黎已經差唔多坐滿成架車
個時ETA睇番上山開緊15分一班
睇怕停完牛池灣村應該都頂閘上山
kay 發表於 2026-6-21 08:47
其實問題係安達臣個個都要搭車
但依家19做晒安秀/麗/柏/楹
其實山上應該要開條小巴或巴士線落到中秀啦,
嗰邊有齊商場街市圖書館等,應付到基本需要
不過連117B都可以拖成年,都係慳返啖氣...
ENS529 發表於 2026-6-21 10:14
先前有站友放風話拉11C/11X上山都已經有大半年,
結果早兩個月先只有爭議性較大嘅11X出文件諮詢...
觀塘區反對聲音太大,依家兩個區喺度嘈嚟嘈去
tommy14D 發表於 2026-6-21 10:35
觀塘區反對聲音太大,依家兩個區喺度嘈嚟嘈去
其實如果拉11C,相信爭議會少好多,
秀茂坪同翠屏各有290A同89去黃大仙,
中間啲流水亦分別有1A同11B等幫手做,
絕對有空間食埋安達臣山上嘅新增客源
唔似11X啲土瓜灣紅磡獨市生意難處理
(何況重有安泰自轉問題要面對...)
tommy14D 發表於 2026-6-21 06:24
行上山好過啦,而且仲有600㗎
上山商場同附近d路未搞掂要兜去安麗先上到山
行過兩次都唔行:(
Vittorio 發表於 2026-6-21 11:17
上山商場同附近d路未搞掂要兜去安麗先上到山
行過兩次都唔行
成日叫行山,有幾多個知道成個山頭無遮蔭
安秀行去領展商場都起碼15分鐘
做多條流水線都不為過
leungky0528 發表於 2026-6-21 14:02
成日叫行山,有幾多個知道成個山頭無遮蔭
安秀行去領展商場都起碼15分鐘
做多條流水線都不為過 ...
真 山上面睇就好近 行起上來就其實下下10-15分鐘 就算東九龍綫開都係一樣根本要接駁
運吉認為有兩條天橋就唔使坐車㗎 但一條就最近安麗落都5分鐘先到安秀路公園,再5分鐘先到堅樂,仲要行多少少先到秀茂坪商場 一條就安秀都要行5分鐘仲要周圍乜都冇嘅山路再行5分鐘先到寶達 大熱天真係行一次已經唔想再行
tamabaron 發表於 2026-6-21 09:38
不如認真全日13 / 開13s, 加條觀塘綫好過係唔係都堆晒落一條線
基本上4安已經全部入伙 厹cut 車搶線就叻...
將13D/13P延長上去加密班次都可以
tamabaron 發表於 2026-6-21 17:04
真 山上面睇就好近 行起上來就其實下下10-15分鐘 就算東九龍綫開都係一樣根本要接駁
運吉認為有兩條天 ...
依家上面咁嘅交通佢真係預咗班人行路為主
ENS529 發表於 2026-6-21 10:14
先前有站友放風話拉11C/11X上山都已經有大半年,
結果早兩個月先只有爭議性較大嘅11X出文件諮詢...
架11X連區佬都話唔好搞咁樣上去,一係就拆支線
依家紅鬼同TD都係準備霸王硬上弓 吹呀