tommy14D 發表於 2026-6-21 21:39
其實呢啲上山落山係要搵小巴做
睇下89C成日留後,都知單靠小巴係唔掂
13 到今時今日大部分居民已經入伙,仲係每日來回加埋得四班車
仲有早前曾經有消息報稱四月會開線嘅 117B 往返油塘,仲係未開
單係呢兩樣已經災難過晒 QUH 54區 化碟 高啪
流星☆雨 發表於 2026-6-22 05:22
13 到今時今日大部分居民已經入伙,仲係每日來回加埋得四班車
仲有早前曾經有消息報稱四月會開線嘅 117B 往 ...
117B拖到下季先開
Toz 發表於 2026-6-21 23:47
你咁假設的話, 我夠可以假設宜家九巴發覺四順唔夠客收車再同山上加車啦, 你呢D係攞黎講
要維持班次九巴點 ...
加車?
得
同區搵條線減車俾佢囉
到時唔好又話厹又收車減班
Toz 發表於 2026-6-21 23:49
你唔通唔知安愉道係西貢區,唔係觀塘區?
唔關西唔西貢事
當年將軍澳居民本身唔想290喺四順停站
但四順人又想有290搭
所以先至砌多條副線290A俾四順人搭
所以唔好諗住拉條290上去仲要停站
佢地一定反
tommy14D 發表於 2026-6-21 21:39
其實呢啲上山落山係要搵小巴做
想503事件重覆上演?
kay 發表於 2026-6-21 09:11
依家安泰都爆緊鑊喎
安泰爆緊鑊等於可以不用兌現投標要求?
JX9097 發表於 2026-6-21 22:43
麻煩順便執執13走線
最兜係要經樂華上落山,其實用將軍澳道大斜路上落再行觀塘繞道就算啦;P
noname617 發表於 2026-6-22 07:27
安泰爆緊鑊等於可以不用兌現投標要求?
招完唔找數有案例
不過我已經後補容許用其他形式找數可能性
kmb71k 發表於 2026-6-22 07:20
加車?
得
同區搵條線減車俾佢囉
其實依家都明顯有project凌駕安達臣