932gz6061 發表於 2026-6-22 08:49

流星☆雨 發表於 2026-6-22 05:22
13 到今時今日大部分居民已經入伙,仲係每日來回加埋得四班車
仲有早前曾經有消息報稱四月會開線嘅 117B 往 ...

人地唯一主要營辦商覺得19夠做你吹得佢漲呀?

居民安泰10年冇車落北角以西都係咁過啦;P

3bx 發表於 2026-6-22 09:08

3ASV174 發表於 2026-6-22 02:48
有條 117B 招標線去油塘,人地都會嘈
你估屎水 56A 可以擺明強姦 503K 咁惡死咩



如果11X延長後,九巴應該學下城巴,以特別短途線方式,申請開條類似城巴73X路線,


以11X線做基礎,由安達臣過安秀道後,不停站到APM,再到牛頭角站,收$8.6及不設分段收費。

chowchi 發表於 2026-6-22 09:31

到時開條11P跟11X安峰安秀安泰安達後將軍澳道直落APM, 淨係開兩繁同夜晚返上山$8.6 確係幾好

kay 發表於 2026-6-22 09:39

3bx 發表於 2026-6-22 09:08
如果11X延長後,九巴應該學下城巴,以特別短途線方式,申請開條類似城巴73X路線,




81K九巴都唔玩用85名義開條短線

我諗係兩岸搭客觀感問題

同一招城巴OK唔代表九巴得
反之亦然

LN9267 發表於 2026-6-22 10:15

kay 發表於 2026-6-22 09:39
81K九巴都唔玩用85名義開條短線

我諗係兩岸搭客觀感問題

還記得以前觀塘區議會說安達安泰巴士服務時,區議員說那裏是基層區,TD要照顧他們的乘車需要,要快點改善那裏的巴士服務。


其實這就印證了師兄説法,73X對象是數碼港午膳客,他們本身的交通選擇不多,加上很多也是區外人,不是南區服務對象,73X這樣做自然沒有爭議。

s3m89 發表於 2026-6-22 12:56

13線全日後根本不應繼續行曉光街/振華道
跟16線行將軍澳道往返觀塘道,
咁就直接取道做晒觀塘至九龍灣。

觀塘道舊有巴士線都有減班,官僚所謂觀塘道巴士配額早已有騰出,13線已沒藉口左閃右避行振華道當成2A加班車,簡單直接做安達臣-觀塘道-旺角流水好過。

tommy14D 發表於 2026-6-22 13:20

s3m89 發表於 2026-6-22 12:56
13線全日後根本不應繼續行曉光街/振華道
跟16線行將軍澳道往返觀塘道,
咁就直接取道做晒觀塘至九龍灣。


13 本身就係因為曉光街無車去深水埗先咁行

tommy14D 發表於 2026-6-22 13:23

kay 發表於 2026-6-22 09:39
81K九巴都唔玩用85名義開條短線

我諗係兩岸搭客觀感問題


98A都7.1啦,唔貴㗎啦

tommy14D 發表於 2026-6-22 15:33

方國珊:週末晚19加強至12分鐘班車

FBI2 發表於 2026-6-22 15:37

本帖最後由 FBI2 於 2026-6-22 16:06 編輯

tommy14D 發表於 2026-6-22 15:33
方國珊:週末晚19加強至12分鐘班車


九巴mode:

"而家先12分一班,即係19仲應付到啦。

咁仲講乜鬼13?

不過,當19多人到要加到要兩三分一班時,就係13全日的時候。"
頁: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16
查看完整版本: 安達臣居民苦訴回家難