安達臣居民苦訴回家難
本帖最後由 limited 於 2026-6-21 02:41 編輯安秀道作為轉車站及現時解決民生需要最近的地點
19 上到爆
https://www.facebook.com/share/p/1Es9z7sGzp/?mibextid=wwXIfr
行上山好過啦,而且仲有600㗎 本帖最後由 kay 於 2026-6-21 08:49 編輯
tommy14D 發表於 2026-6-21 06:24
行上山好過啦,而且仲有600㗎
其實問題係安達臣個個都要搭車
但依家19做晒安秀/麗/柏/楹
咁即係19應該拆兩條?
又或者開一條安達臣-安泰短棍?
kay 發表於 2026-6-21 08:47
其實問題係安達臣個個都要搭車
但依家19做晒安秀/麗/柏/楹
13 初擬計劃是全日,不如先要求九巴履行 13 全日服務?(至少旺角、九龍城可以全日直車返去)
又或者藉新區救一救面臨取消邊緣的 21?(拉上去輔助 19,兼取代 11X 延長計劃) mak5052 發表於 2026-6-21 08:53
13 初擬計劃是全日,不如先要求九巴履行 13 全日服務?(至少旺角、九龍城可以全日直車返去)
又或者藉新 ...
依家安泰都爆緊鑊喎
係四順揀一兩條線延長上去啦,四順已經變老人邨,加新血入去都好
另外仲要起多條天橋/扶手電梯駁過去安泰,就算宜家唔起將來都要起,東九龍線站去安峯太遠 kay 發表於 2026-6-21 08:47
其實問題係安達臣個個都要搭車
但依家19做晒安秀/麗/柏/楹
19 個個都已經彩虹上爆咗, 要快啲上山嘅真係唯有坐600, 起碼安達安泰落咗一半人 不如認真全日13 / 開13s, 加條觀塘綫好過係唔係都堆晒落一條線
基本上4安已經全部入伙 厹cut 車搶線就叻 做就做到一坺嘢 仲有個玩法係290飛走寶達, 改經安秀道安健道安愉道, 安健道安愉道加站, 咁就真係純做西貢區;P 先前有站友放風話拉11C/11X上山都已經有大半年,
結果早兩個月先只有爭議性較大嘅11X出文件諮詢...
其實運輸署呢大半年搞緊乜?
班公務員忽略新發展區,拖住啲嘢嚟做?
不如望領達廣場早日落成啟業,
處理返山上基本民生需要好過...