tommy14D 發表於 2026-6-22 17:48

FBI2 發表於 2026-6-22 15:37
九巴mode:

"而家先12分一班,即係19仲應付到啦。


當下面安達安泰所有路線一開線直接全日,點解石礦場反而做唔到

西九小確幸 發表於 2026-6-22 17:49

本帖最後由 西九小確幸 於 2026-6-22 17:58 編輯

kmb71k 發表於 2026-6-22 07:20
唔關西唔西貢事
當年將軍澳居民本身唔想290喺四順停站
但四順人又想有290搭

Sorry, 私剩係會用結果論

290連將調段都保唔住學咩人反對?
290A/X靠流水反而留得住……(未計290"X"直頭上多層停埋站)

既然快唔到幾多(那怕行山印象導致那班客唔buy用腳投翻0066), 我係狗記既幫補(打劫)117A點解不為?:o

kay 發表於 2026-6-22 18:34

tommy14D 發表於 2026-6-22 17:48
當下面安達安泰所有路線一開線直接全日,點解石礦場反而做唔到

當年堆線借安達臣做埋其他區

M722 發表於 2026-6-22 19:22

932gz6061 發表於 2026-6-21 20:00
架11X連區佬都話唔好搞咁樣上去,一係就拆支線

依家紅鬼同TD都係準備霸王硬上弓 吹呀


建議廢物利用把21延長去安達臣,分流部份19客。
延長後加價。並增加(彩雲<>紅磡)落車/車頭拍卡分段$5.6

M722 發表於 2026-6-22 19:29

3ASV174 發表於 2026-6-21 21:11
我諗都預咗 13 未必會用現狀全日找數

條線由九巴拎,現狀全日亦好明顯唔係好嘅方案


睇下區議員夠唔夠牙力,爭取11X延長到安達臣之際,順手要求九巴爭取落車拍卡分段(安達臣>觀塘APM)$5.2

tamabaron 發表於 2026-6-22 19:56

FBI2 發表於 2026-6-22 15:37
九巴mode:

"而家先12分一班,即係19仲應付到啦。


其實依家都開緊5分鐘一班 上面5安入伙都成萬五人 正常一條線一定搞唔掂

當然 厹話齋 你頂閘你企你事 我有車開俾你搭仲想點😆😆

天空之神 發表於 2026-6-22 19:58

M722 發表於 2026-6-22 19:29
睇下區議員夠唔夠牙力,爭取11X延長到安達臣之際,順手要求九巴爭取落車拍卡分段(安達臣>觀塘APM)$5.2 ...

唔比分段都會進貢,反正住公屋先最有錢

GA6072 發表於 2026-6-22 20:10

tommy14D 發表於 2026-6-22 17:48
當下面安達安泰所有路線一開線直接全日,點解石礦場反而做唔到

哪!

因為安達安泰無E車
E22係觀繞連cut兩線又危險

不如衝上安達安泰兜個圈又好
做總站又好,加多個分段

咁呢九巴就有反應

;P


superbus 發表於 2026-6-22 20:38

其實13咁嘅走線,就算俾你開咗全日,d人照樣係同你坐19再轉車

tommy14D 發表於 2026-6-22 21:10

天空之神 發表於 2026-6-22 19:58
唔比分段都會進貢,反正住公屋先最有錢

上面石礦場都冇公屋🤭
頁: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17
查看完整版本: 安達臣居民苦訴回家難