Toz 發表於 2026-6-21 23:14

本帖最後由 Toz 於 2026-6-21 23:22 編輯

JX9097 發表於 2026-6-21 22:41
坑寶同你有仇嗎?
290係咪服務西貢區?安愉道係咪西貢區 ;P
唔通無新客又怕陰乾,有新客又嫌人地搶位?

燈少一支, 站多兩個, 速度無乜分別
拉左上去亦徹底令到觀塘山無法要求加站

Toz 發表於 2026-6-21 23:18

kmb71k 發表於 2026-6-21 21:52
四順一線都不能少
當年九巴想合併23 26M
但四順反對

拉左上去又唔係少左條線,唔拉就真係等陰乾

kmb71k 發表於 2026-6-21 23:30

Toz 發表於 2026-6-21 23:14
290係咪服務西貢區?安愉道係咪西貢區
唔通無新客又怕陰乾,有新客又嫌人地搶位?



290觀塘山加站拖慢車程
將軍澳人肯定會閔閔閔

kmb71k 發表於 2026-6-21 23:30

Toz 發表於 2026-6-21 23:18
拉左上去又唔係少左條線,唔拉就真係等陰乾
你覺得四順會同意同人地開心share一條線?
況且拉上去>唔加車>變相減班>更加要反對

Toz 發表於 2026-6-21 23:47

本帖最後由 Toz 於 2026-6-21 23:49 編輯

kmb71k 發表於 2026-6-21 23:30
你覺得四順會同意同人地開心share一條線?
況且拉上去>唔加車>變相減班>更加要反對
...
你咁假設的話, 我夠可以假設宜家九巴發覺四順唔夠客收車再同山上加車啦, 你呢D係攞黎講

要維持班次九巴點都要加車

Toz 發表於 2026-6-21 23:49

kmb71k 發表於 2026-6-21 23:30
290觀塘山加站拖慢車程
將軍澳人肯定會閔閔閔

你唔通唔知安愉道係西貢區,唔係觀塘區?;P

932gz6061 發表於 2026-6-22 00:14

本帖最後由 932gz6061 於 2026-6-22 00:17 編輯

3ASV174 發表於 2026-6-21 21:11
我諗都預咗 13 未必會用現狀全日找數

條線由九巴拎,現狀全日亦好明顯唔係好嘅方案

厹有本事開架213山上落黎再都抄98A收8.5我相信冇人反對

做唔做?

Edit:唔記得213B得5.1 ok 我地繼續11X方案 (等睇黃鬼乜乜乜反射式回應);P


932gz6061 發表於 2026-6-22 00:16

tommy14D 發表於 2026-6-21 21:42
600 其實已經去到藍田,只係睇下你畀唔畀十幾蚊落去, 同埋回程係幾多人係觀塘警署上山 ...

唔通呢到D版友話完22D/73X打劫會同你講有人比十幾蚊落藍田咩?

成區自己做晒,有機會做大架213B就唔做啦

唔知邊個問題

黃鬼掛

3ASV174 發表於 2026-6-22 02:48

本帖最後由 3ASV174 於 2026-6-22 03:42 編輯

932gz6061 發表於 2026-6-22 00:16
唔通呢到D版友話完22D/73X打劫會同你講有人比十幾蚊落藍田咩?

成區自己做晒,有機會做大架213B就唔做啦


有條 117B 招標線去油塘,人地都會嘈
你估屎水 56A 可以擺明強姦 503K 咁惡死咩


Btw 117B 去油塘係平過去中環架 600 一毫子咁大把嘅
屎水發言人咁心急出嚟潑屎水話拉 11X 上安達臣係因為貴
又點會老實話俾大家知其實 11X 收 $8.6 就算一條直路跟 98A 落 apm,每公里收費都係平過 22DX 兩成有多
仲要人地個價真係去埋紅磡,唔似 73 收赤柱價黃竹坑止步

呃錢呢方面,又真係要跟你偷師

11X 再拉上安達臣,里數已經長過 297
如果話為咗呃安達臣落觀塘單向收貴 $3(回程本身有 $5.2 分段)
而寧願去紅土雙向所有人收平返 $3,你自己都覺得唔合邏輯下話
真係呃盡,梗係好似 793 食 796C 咁,延長加足價
用雙向分段處理舊客收費,你地落車唔記得嘟卡就 sorry
留意返呢個玩法下,延長段係可以雙向照收全價
正如日出康城坐 793 出九龍,就算九龍灣落車點都要俾 $12.8 起跳,係無機會用到 796C 個舊全程價 $10.7

jpoon 發表於 2026-6-22 03:17

3ASV174 發表於 2026-6-21 21:11
我諗都預咗 13 未必會用現狀全日找數

條線由九巴拎,現狀全日亦好明顯唔係好嘅方案


11X而家非繁都20-25分鐘一班,佢係加車仲要加密返班次先好講
頁: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14
查看完整版本: 安達臣居民苦訴回家難