DC3938 發表於 2026-6-23 07:18

kay 發表於 2026-6-23 06:57
討論13是否應該找數前

應該先講一句


間間公司都唔想加車來擴大版圖,沒有誰比誰高尚!

tamabaron 發表於 2026-6-23 07:30

kay 發表於 2026-6-23 06:57
討論13是否應該找數前

應該先講一句


跑道區衰極都已經有22/M, 22D/X, 20A, 仲有 5R, 86 小巴,係差20X未開,但依家根本就供過於求

山上依家講係19爆棚,用貴價線600做短途接駁,除咗13仲有213E都係求其開一兩班就話開咗,開條觀塘綫都夾硬要拉條貴價又兜嘅11X

KS9658-C98A 發表於 2026-6-23 08:01

GA6072 發表於 2026-6-22 20:10
哪!

因為安達安泰無E車


而家有條A線經過 仲可以收貴d
你話屎水仲會唔會咁做
同埋由藍田北拉上嚟 價錢牌一定唔會而家咁

KS9658-C98A 發表於 2026-6-23 08:05

kay 發表於 2026-6-23 06:57
討論13是否應該找數前

應該先講一句


703而家開嚟仲有咩意思
定係嫌20A未蝕得夠?

kay 發表於 2026-6-23 08:25

tamabaron 發表於 2026-6-23 07:30
跑道區衰極都已經有22/M, 22D/X, 20A, 仲有 5R, 86 小巴,係差20X未開,但依家根本就供過於求

山上依家 ...

咁依家個款似唔想行13個plan


城巴就話無得揀要做

九巴似乎唔係

其實叫得11X上去
都睇到依家訴求擺左先後次序
19 600下一條係11X而非13

咁難聽講11X會係blocker

西九小確幸 發表於 2026-6-23 08:40

kay 發表於 2026-6-23 08:25
咁依家個款似唔想行13個plan



11X係正苦硬命令落左order塞住民代把口,先例一開鑼一層安泰安達實嘈拉89A/C落觀塘,甚至213B大幅擴展服務:o

leungky0528 發表於 2026-6-23 09:02

kay 發表於 2026-6-23 08:25
咁依家個款似唔想行13個plan




呢個定義在於11X ban左就會做大13

但現實似乎會係13用其他行山線抽資源
加到好基本嘅30-60分鐘算數
無11X幫拖嘅野,九巴只會再諗過第二個玩法

3bx 發表於 2026-6-23 09:15

其實平日8點安達臣開出的13多唔多人搭? 如果客量一般,好難俾信心巴士公司加資源落去

tamabaron 發表於 2026-6-23 09:46

3bx 發表於 2026-6-23 09:15
其實平日8點安達臣開出的13多唔多人搭? 如果客量一般,好難俾信心巴士公司加資源落去 ...

以平時8點半左右mikiki 見到,連5A 都多人過13。但問題係,8點開學生客又太遲,旺角9點返工客又唔係多,要轉鐵一早坐左19,落到山1A/2A/13D/16 車海跟本流水客係小,一班車又小人會專登等

其實一早就應該要一東 (觀塘) 一西 (19) 開,所以先多人叫95M 廢物重用 / 延長11C / 11X

AngusTsung 發表於 2026-6-23 11:07

tamabaron 發表於 2026-6-23 09:46
以平時8點半左右mikiki 見到,連5A 都多人過13。但問題係,8點開學生客又太遲,旺角9點返工客又唔係多, ...

有專頁數過回程班次,成程得57人,其中安達臣落車既24人。
頁: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18
查看完整版本: 安達臣居民苦訴回家難