tommy14D 發表於 2026-6-21 21:42

kay 發表於 2026-6-21 20:05
反而問題係上面4安點解唔照抄213M落藍田站




600 其實已經去到藍田,只係睇下你畀唔畀十幾蚊落去, 同埋回程係幾多人係觀塘警署上山

tommy14D 發表於 2026-6-21 21:43

ENS529 發表於 2026-6-21 20:41
$6.7其實算係區內線合理價啦,
不過就算堅持延長段要收$8.6落山都得,
正如我先前都已經喺其它文中提過, ...

當龍翔道定7.4 11C先收6.7,九巴咪覺得唔合理🤭

kmb71k 發表於 2026-6-21 21:49

tommy14D 發表於 2026-6-21 06:24
行上山好過啦,而且仲有600㗎

行上山?安峰都好高下喎

ENS529 發表於 2026-6-21 21:49

tommy14D 發表於 2026-6-21 21:43
當龍翔道定7.4 11C先收6.7,九巴咪覺得唔合理🤭

214?但佢新清直接上落山喎,
而11C就要玩觀塘道翠屏協和街,
有人肯咁搭嘅,平七毫俾你又有乜所謂?;P

kmb71k 發表於 2026-6-21 21:50

kay 發表於 2026-6-21 08:47
咁即係19應該拆兩條?
又或者開一條安達臣-安泰短棍?


214 / 290X : Hello

kmb71k 發表於 2026-6-21 21:52

Toz 發表於 2026-6-21 09:29
係四順揀一兩條線延長上去啦,四順已經變老人邨,加新血入去都好

另外仲要起多條天橋/扶手電梯駁過去安泰 ...

四順一線都不能少
當年九巴想合併23 26M
但四順反對

tommy14D 發表於 2026-6-21 22:38

kmb71k 發表於 2026-6-21 21:52
四順一線都不能少
當年九巴想合併23 26M
但四順反對

順利落山同順天落山已經係兩條村之爭

JX9097 發表於 2026-6-21 22:41

Toz 發表於 2026-6-21 09:50
仲有個玩法係290飛走寶達, 改經安秀道安健道安愉道, 安健道安愉道加站, 咁就真係純做西貢區 ...

坑寶同你有仇嗎?

JX9097 發表於 2026-6-21 22:43

ricky 發表於 2026-6-21 20:29
安達臣路線選擇太少,只得1.5條線(19全日及600半全日),19號變成轉駁線,至少13號開番全日,等去九龍城、旺 ...

麻煩順便執執13走線

peterkl 發表於 2026-6-21 22:49

其實有另一個出路,就係九巴買左綠小47果條線,然後直接係觀塘D1加11C站,乾手淨腳
頁: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13
查看完整版本: 安達臣居民苦訴回家難