axe 發表於 2026-6-22 21:23

13D/13P延長上安達臣可以嗎?

JX9097 發表於 2026-6-22 22:22

axe 發表於 2026-6-22 21:23
13D/13P延長上安達臣可以嗎?

本身13咪做緊類似嘅嘢囉
(which 13理應要開全日)

AVC51 發表於 2026-6-22 22:34

本帖最後由 AVC51 於 2026-6-22 22:38 編輯

tommy14D 發表於 2026-6-22 17:48
當下面安達安泰所有路線一開線直接全日,點解石礦場反而做唔到
安達泰啲線做埋秀茂坪 四順又可以搭lift上安秀道搭 做全日即使安達泰冇客都有秀茂坪/四順客
石礦場除咗自己班客冇其他客

ryumew 發表於 2026-6-22 22:45

Toz 發表於 2026-6-21 09:50
仲有個玩法係290飛走寶達, 改經安秀道安健道安愉道, 安健道安愉道加站, 咁就真係純做西貢區 ...

我都贊成,反正縮到坑寶無乜客咁快出彩虹,不如安峯再經安泰出彩虹黃大仙

10598C 發表於 2026-6-22 23:04

superbus 發表於 2026-6-22 20:38
其實13咁嘅走線,就算俾你開咗全日,d人照樣係同你坐19再轉車

13 本身想做唔同角色落一條線到
首先石礦場唔似樓下安達安泰有 89A 89C,13 要做直出駁腳德福淘大嘅

再退一步
作為招標線但同既有 2A 13D 大幅重疊,樓下有 213D 去旺角又唔改線
本身條線/支標打算做比邊個,答案呼之欲出
唔係要做比人,根本唔會咁畫條線搞咁大一齣戲

axe 發表於 2026-6-22 23:41

JX9097 發表於 2026-6-22 22:22
本身13咪做緊類似嘅嘢囉
(which 13理應要開全日)

問題係13唔夠客全日嘛/九巴根本唔想

掟條全日線13D+13P上去都係行經差不多地方咪OK
又唔駛點加價or可能加幾毫
因為我估21上安達臣一定會加價到$6.8以上

932gz6061 發表於 2026-6-22 23:49

10598C 發表於 2026-6-22 23:04
13 本身想做唔同角色落一條線到
首先石礦場唔似樓下安達安泰有 89A 89C,13 要做直出駁腳德福淘大嘅



其實就冇話唔比改走線

成座山都係紅鬼真係任佢打骰

JX9097 發表於 2026-6-23 00:09

axe 發表於 2026-6-22 23:41
問題係13唔夠客全日嘛/九巴根本唔想

掟條全日線13D+13P上去都係行經差不多地方咪OK


無話絕對無改動空間嘅
尤其是九龍根本就係九巴地盤

Toz 發表於 2026-6-23 06:44

kmb71k 發表於 2026-6-22 07:20
唔關西唔西貢事
當年將軍澳居民本身唔想290喺四順停站
但四順人又想有290搭


反又點呢,條線陰乾緊,九巴開新線都係搵舊線開刀

個個都想自己坐私家車,最後咪齊齊無得坐

kay 發表於 2026-6-23 06:57

討論13是否應該找數前

應該先講一句

703 20X HELLO

城粉呢頭火上加油
實際上佢自己條20X都唔知拖到幾時
頁: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18
查看完整版本: 安達臣居民苦訴回家難