tommy14D 發表於 2026-6-25 20:54

吳宗錡 發表於 2026-6-25 14:40
不過紅隧繁忙時間仍然塞車😅

其實巴士行紅隧仲快過西隧

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-25 21:06

FBI2 發表於 2026-6-25 20:02
仲有967和969.




這些收費高的長途線/有一定月票客/大欖隧道又可執968/279X的線啲餅碎都不是少嘢,就算非繁燒錢都有限。點解270做到而家死樣,咁已證明咗,而且270/273B或合併,今年BRPP就來放榜啦!
溫馨提示,967/969系是城巴,做不到大欖隧道九巴bbi線,未來新皇崗—綠島—Franchesca線如九巴投到的話就E36系/A43系做到bbi相信問題不大,龍運是九巴子公司,城巴與九巴況且關係已經火星撞地球🌍

XZ4201 發表於 2026-6-25 21:08

本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-25 21:09 編輯

FBI2 發表於 2026-6-25 20:02
仲有967和969.



我覺得978非繁部分時段,尤其下晝3-4鐘開出港島嘅,表現得仲好過960/961,起碼個班次係同個客量係合乎比例先;P

平日下晝4點零鐘港島方向西隧口960/961個表現真係會嚇你一跳;P 完全唔「輸」比978

maomao221 發表於 2026-6-25 21:46

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-25 19:43
978與279X都係唯獨北區兩條全日欖隧道線(唔計龍運A車),成條673喺度,咁978點會改行東隧或紅隧?!978某 ...

270A都係北區唯獨一條獅隧線

673除咗粉嶺站外,冇同978重疊

968你已經講咗班次密,非繁唔需要再加

北區大欖線以前咁多年得279X一條有冇諗過係唔順路,過咗元朗再要多15分鐘左右先到上水,而元朗已經唔係近,只有上水去新界西行大欖先最順路

maomao221 發表於 2026-6-25 21:48

tommy14D 發表於 2026-6-25 20:54
其實巴士行紅隧仲快過西隧

而家朝朝龍尾荔枝角…

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-25 22:26

maomao221 發表於 2026-6-25 21:46
270A都係北區唯獨一條獅隧線

673除咗粉嶺站外,冇同978重疊


上水近大欖隧道要279X外另有非機場大欖隧道線好正常,上水去元朗同大埔都係約15-20分鐘,只係粉嶺先有分別,上水是北區西部,粉嶺是北區東/東北部,所以上水不論去元朗/大埔其實時間差不多,只係粉嶺先有差別。

上水來說大欖隧道如西部地方,大欖隧道定吐露港公路其實參半,因上水一出粉嶺公路西行無耐已經係新田公路,不同粉嶺,北區睇大欖隧道與吐露港公路是上水與粉嶺其實要分兩邊睇法,上水的只有去東邊的地方就真要行吐露港公路,行大欖隧道的話就會繞大圈,上水站搭東鐵去大埔墟站都要12-13分鐘,即係你所講上水去元朗的15分鐘相差無多吧。

673都係走吐公,978也走吐公,即係變相兩條北區走吐露港公路的過海線。別忘978由彩園去上環一般情況下只係約45分鐘,點不順路法?!

如968一有什麼事的話都或要另一線幫手,968客量已高大欖隧道要找另一條過海線輔助好正常(唔好同我講967/969,因這兩條是城巴)。

城巴都967/969兩條全日大欖隧道線(入夜就單向967X),如到時九巴只得一條968在大欖隧道過海,實屬不合理,北區+元朗人口都多過一個天水圍吧,加上天水圍明顯住宅區客源重。

樂仔〞 發表於 2026-6-25 23:38

XZ4201 發表於 2026-6-25 21:08
我覺得978非繁部分時段,尤其下晝3-4鐘開出港島嘅,表現得仲好過960/961,起碼個班次係同個客量係合乎比例 ...

960 961 嗰段時間唔少出廠 (做數) 車會紅橋 / 屯轉起載 , ETA 都無出 , 所以有時見無乜客可能係因為同前一班車隔唔遠 / 班客根本唔知有呢班車

XZ4201 發表於 2026-6-25 23:39

本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-25 23:42 編輯

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-25 22:26
上水近大欖隧道要279X外另有非機場大欖隧道線好正常,上水去元朗同大埔都係約15-20分鐘,只係粉嶺先有分 ...
根本天水圍一開始淨係一架969全日已經夠做:o 人哋九巴天水圍全日出東九都係得一架269c,更何況269c本身已經不如268C,當初967全日同969互𠝹無疑係做爛城巴967/969以至成個天水圍出港島條數

至於968,如果講繁忙時段,除咗978,本身已經有968元朗公園特/968a/968x/P968大把選擇,尤其早繁

XZ4201 發表於 2026-6-25 23:49

本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-26 00:00 編輯

樂仔〞 發表於 2026-6-25 23:38
960 961 嗰段時間唔少出廠 (做數) 車會紅橋 / 屯轉起載 , ETA 都無出 , 所以有時見無乜客可能係因為同前 ...
其實就算同時段968都係坐得半滿左右,同埋即使係早少少下晝1/2點出港島960表現都係麻麻,同埋960我見有啲甩成20分鐘嘅上去數計埋落車嗰啲都係坐60人左右,其實東鐵過海之前978全日整體表現應該好過961,假設兩線下晝同時段各開20分鐘一班,上客數目應該都係咁上下
亦都因為咁,就算978 cut非繁,除咗放工時間出港島之外,我覺得968港島方向非繁的確唔駛加班都搞得掂,係北行難講啲

計我話,平日大約11點至大約下晝4/5點出港島960開12-20, 968開10-15就最適合


JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 09:29

XZ4201 發表於 2026-6-25 23:49
其實就算同時段968都係坐得半滿左右,同埋即使係早少少下晝1/2點出港島960表現都係麻麻,同埋960我見有啲 ...

960如果好似你咁,建議把該時段拉疏至12-20,就把961南行入銅鑼灣時段延長補償減少南行屯轉站上960的人數,不過有感覺未來961都有可能最少延長南行及提早北行經銅鑼灣時段。
現在因12800多數行走長途線,對比起以前ATR/3ASV時的曲梯最多12米食客量大佐,登車困難情況-少,自然咪不是當時的載客率。
頁: 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19
查看完整版本: 點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?